• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lille Mammsen
    kath skrev 2008-05-16 09:43:00 följande:
    någon som vet var man kan köpa vinterhjul billigt eller om det är samma pris över allt? Känner mig lite snål och vet inte riktigt ocm jag igentligen behöver dem men vill inte heller stå utan om det blir knöligt att köra..
    Lika överallt här i sverige...vad jag fått höra! Tyvärr! Men jagar oxå så alla tips är ju av intresse.............
  • stjernan

Frågar igen om Bugaboos skötryggsäck, som då och då dyker upp på Tradera eller Blocket.

Någon som vet nåt om den? Har bara sett den i grått...Finns den överhuvudtaget att få tag på i butik? Eller är det en "gammal" modell som inte längre tillverkas?

Och vad är det som gör att Bugaboos egna vanliga skötväska har så dåligt rykte här i tråden? Utseendet eller funktionen?

• Videli

Precis hemkommen ifrån från grekland. Måste bara säga att sommarsufletten eller UV-sufletten var KANON...

Ett riktigt kanonköp!

• Stargirl
    stjernan skrev 2008-05-16 10:07:12 följande:
    Frågar igen om Bugaboos skötryggsäck, som då och då dyker upp på Tradera eller Blocket. Någon som vet nåt om den? Har bara sett den i grått...Finns den överhuvudtaget att få tag på i butik? Eller är det en "gammal" modell som inte längre tillverkas? Och vad är det som gör att Bugaboos egna vanliga skötväska har så dåligt rykte här i tråden? Utseendet eller funktionen?
    Det var skötväskan till Frog. Tillverkas inte längre men finns då och då ute på  köp o sälj sajter. Den var toppen tyckte jag. Den hade kardborre fästen för att fästa på handtaget och sånt snett band så man kan bära på ryggen. Det bandet gick att gömma om man ville i en ficka bakpå.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Emmsan

åhhh blir tokig.. har äntligen hittat en vagn jag vill ha o säljaren kan tänka sej att skicka den men han hade bara bilder tagna med en mobil :( varför ska alla jäääääkla vagnar finnas i sthlm.. va tror ni hade ni vågat????

• Stargirl
    Emmsan skrev 2008-05-16 11:17:58 följande:
    åhhh blir tokig.. har äntligen hittat en vagn jag vill ha o säljaren kan tänka sej att skicka den men han hade bara bilder tagna med en mobil :( varför ska alla jäääääkla vagnar finnas i sthlm.. va tror ni hade ni vågat????
    Oj....svårt. Har hon ingen möjliget att fota med en riktigt kamera? Konstigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-05-16 11:17:58 följande:
    Men blir de så dåliga då bilderna? Min mobilkamera tar likabra bilder som vanliga digkameran, utomhus iallafallFundersam
  • Emmsan
    Stargirl skrev 2008-05-16 11:31:56 följande:
    Oj....svårt. Har hon ingen möjliget att fota med en riktigt kamera? Konstigt.
    hmm nä o endast en bild med liggdelen på.. priset är skitbra men känns inge skoj när den är osedd själv när jag skickat vagnar så tar man ju 10000 bilder för att köparen ska veta vad den köper.kanske skulle ta ett flyg till sthlm
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-16 11:35:01 följande:
    Men blir de så dåliga då bilderna? Min mobilkamera tar likabra bilder som vanliga digkameran, utomhus iallafall
    mm han/hon har tagit långt bort vänta ska ja se om jag kan lägga in den ;)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13