• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-16 11:52:27 följande:
    Vagnen ser bra ut, men hade bett om fler bilder. Helskumt om man inte kan ta det, betvivlar man ju att det är säljaren som äger vagnen.
    mm man gör ju det... jäkla stockholm får flytta dit snart alla fina vagnar med bra priser finns ju fär hahahahaa
  • Amanda
    Emmsan skrev 2008-05-16 11:51:59 följande:
    tokfia
    Sitter ju på gångavstånd till Simpleworld...
  • Emmsan
    Amanda skrev 2008-05-16 11:59:07 följande:
    Sitter ju på gångavstånd till Simpleworld...
    din rackare.. ok jag förösker igen efter att ha fått "bannor" av amanda ;)  INGEN som bor på norrmalm dååååå
  • j 3 n N y

Hej alla! Igår beställde vi vår Cameleon, vi körde lite safe så det fick bli en grå-svart... Vad tror ni, kommer vi att bli helt frälsta

Jag är ju lite smått besatt av bilbarnsstolen och idag fick jag besked om att den börjar levereras i juni. Då kommer den finnas i blått, rött och ev. gult. enligt henne (den har röda plastdetaljer som man inte kan välja färg på). Ja, så nu vet ni om någon var intresserad.

• Amanda

Nu har jag varit på Simpleworld på lunchen och kikat.
    Det fanns 1 sommarsufflett som var i orange och den var i fleece.
    De hade också några olika färger så baser och toppar (beige vet jag att jag såg).
    Det satt stora skyltar i fönstren att de hade 30 - 70 % på allt men jag vet inte vad priserna skulle bli på Bugaboo sakerna.

• Lille Mammsen
    Amanda skrev 2008-05-16 12:49:05 följande:
    Nu har jag varit på Simpleworld på lunchen och kikat.Det fanns 1 sommarsufflett som var i orange och den var i fleece.De hade också några olika färger så baser och toppar (beige vet jag att jag såg).Det satt stora skyltar i fönstren att de hade 30 - 70 % på allt men jag vet inte vad priserna skulle bli på Bugaboo sakerna.
    Va 30% på alla vagns grejerna!
  • Acke

Emmsan...
    Om det är en beige Bugaboo Cam som ligger ute på Blocket för 5500:- på Norrmalm tror jag att det är något som inte stämmer med den försäljningen,

Jga kontaktade honom i princip när vagnen kom ut på blocket, han svarade efter ganska många timmar att vagnen var komplett och inte ens helt uppackad. Jag svarade då att vi kunde komma och hämta vagnen samma kväll. Sedan dess knäppt tyst.

Om man är seriös säljare vill man ju bli av med det man säljer och de flesta brukar svara om varan är såld.

Har inget fog för mina misstankar annat än det ovan, men jag tyckte att det kändes skumt. Försökte leta på eniro också men det blev inga träffar...

Bara så att du vet...

• Lille Mammsen
    Acke skrev 2008-05-16 12:52:44 följande:
    Emmsan...Om det är en beige Bugaboo Cam som ligger ute på Blocket för 5500:- på Norrmalm tror jag att det är något som inte stämmer med den försäljningen,Jga kontaktade honom i princip när vagnen kom ut på blocket, han svarade efter ganska många timmar att vagnen var komplett och inte ens helt uppackad. Jag svarade då att vi kunde komma och hämta vagnen samma kväll. Sedan dess knäppt tyst. Om man är seriös säljare vill man ju bli av med det man säljer och de flesta brukar svara om varan är såld.Har inget fog för mina misstankar annat än det ovan, men jag tyckte att det kändes skumt. Försökte leta på eniro också men det blev inga träffar...Bara så att du vet...
    Håller helt me!! Fanns väl inge tele nr. i annonsen??
  • Acke

Ang simpleworld så är det bara rea på det som ej är beställningsvaror...vet inte vad som finns i butiken. De hade ett parasoll hemma, som jag sökte efter - men dte var isåfall ordinariepris.

• kath
    stjernan skrev 2008-05-16 10:07:12 följande:
    Frågar igen om Bugaboos skötryggsäck, som då och då dyker upp på Tradera eller Blocket. Någon som vet nåt om den? Har bara sett den i grått...Finns den överhuvudtaget att få tag på i butik? Eller är det en "gammal" modell som inte längre tillverkas? Och vad är det som gör att Bugaboos egna vanliga skötväska har så dåligt rykte här i tråden? Utseendet eller funktionen?
    Jag har en ryggsäck som den är röd. Precis som stargirl säger är den till frogen. Men jag skulle tippa att den fanns i alla färger som frogen fanns i dvs, röd, begie och svart. Men som sagt - du får väl scanna beg.marknaden för att hitta en.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13