• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    Acke skrev 2008-05-16 12:52:44 följande:
    Emmsan...Om det är en beige Bugaboo Cam som ligger ute på Blocket för 5500:- på Norrmalm tror jag att det är något som inte stämmer med den försäljningen,Jga kontaktade honom i princip när vagnen kom ut på blocket, han svarade efter ganska många timmar att vagnen var komplett och inte ens helt uppackad. Jag svarade då att vi kunde komma och hämta vagnen samma kväll. Sedan dess knäppt tyst. Om man är seriös säljare vill man ju bli av med det man säljer och de flesta brukar svara om varan är såld.Har inget fog för mina misstankar annat än det ovan, men jag tyckte att det kändes skumt. Försökte leta på eniro också men det blev inga träffar...Bara så att du vet...
    hmm säg inte såååå nu mailar han tillbaka hela tiden o svarar på mina frågor iallafall.. o så har jag ju fått eeeen bild oxå ;) nä jag väntar på fullständigt namn+ adress innan jag gör ngn affär...
  • kath
    Acke skrev 2008-05-16 12:55:03 följande:
    Ang simpleworld så är det bara rea på det som ej är beställningsvaror...vet inte vad som finns i butiken. De hade ett parasoll hemma, som jag sökte efter - men dte var isåfall ordinariepris.
    innebär det att simpleworld kanske har rea på bugabootillbehör? Kanske på vinterdäcken också? Någon som vet? När börjar rean?
  • Lille Mammsen
    Emmsan skrev 2008-05-16 12:59:22 följande:
    hmm säg inte såååå nu mailar han tillbaka hela tiden o svarar på mina frågor iallafall.. o så har jag ju fått eeeen bild oxå ;) nä jag väntar på fullständigt namn+ adress innan jag gör ngn affär...
    Maila att ev. en bekant skall till stockholm i helgen och om denna kan hämta upp den............bara för att kolla va du får för svar...typ!
  • Lille Mammsen
    kath skrev 2008-05-16 12:59:45 följande:
    innebär det att simpleworld kanske har rea på bugabootillbehör? Kanske på vinterdäcken också? Någon som vet? När börjar rean?
    Jag va där precis i början på REA´n (va väl för typ 3-4veckor sedan) då fanns ganska mycke Bugaboo grejer men ej vinterhjuen...då iallafall!
  • Amanda
    kath skrev 2008-05-16 12:59:45 följande:
    Jag fick ett mail den 15 april från Simpleworld och där står det:
    "
    UTFÖRSÄLJNING

30 - 70 %

ALLT I BUTIKEN

p.g.a. ombyggnation

Imorgon onsdagen den 16 april 2008 startar vår stora utförsäljning inför sommarens ombyggnation. För att rensa i lagret och göra plats lämnar vi 30-70% på hela sortimentet. Erbjudandet kan inte kombineras med andra erbjudanden och gäller så långt lagret räcker.

Det enda som egentligen är undantaget denna utförsäljning är varor som är beställningsvaror. Så passa på att fynda bland alla våra märken. Ett helt unikt tillfälle!
    "
  • Amanda
    Lille Mammsen skrev 2008-05-16 13:07:32 följande:
    Jag va där precis i början på REA´n (va väl för typ 3-4veckor sedan) då fanns ganska mycke Bugaboo grejer men ej vinterhjuen...då iallafall!
    Och jag var (som jag skrev i tidigare inlägg) på Simpleworld i dag på lunchen och kikade.
    Det fanns en sommarsufflett kvar, några baser och toppar.
    Vinterhjul såg jag inte (tittade dock inte efter det) men det var ganska utplockat i Bugaboo-hörnan.
  • Acke

Tror tyvärr inte att det är så mycket Bugaboo saker kvar på Simple World...men ring å fråga. När jag var där så var det lite toptyger eller så som stod där. Och en del åkpåsar från Simpleworld eller OTH...

Tror tyvärr att vinterhjul räknas som beställningsvara...

Emmsan, hoppas att mina misstankar är fel. Men testa med att en bekant kan hämta den, då märker du ju vad han svarar.

Jag frågade även efter kvitto och garanti eftersom vagnen var så ny, å det fick jag heller inget svar på. Men som sagt lycka till och hoppas att mina misstankar är fel.

• Emmsan
    Lille Mammsen skrev 2008-05-16 13:04:12 följande:
    Maila att ev. en bekant skall till stockholm i helgen och om denna kan hämta upp den............bara för att kolla va du får för svar...typ!
    jag gjorde det för o kolla då sa han att hon dvs min påhittade väninna kunde komma nu ?!=) o fick adressen..samt att han kunde leverera till waxholm i eftermiddag men va hjälper det mej
  • myHappiness
    Amanda skrev 2008-05-16 13:10:04 följande:
    Och jag var (som jag skrev i tidigare inlägg) på Simpleworld i dag på lunchen och kikade.Det fanns en sommarsufflett kvar, några baser och toppar.Vinterhjul såg jag inte (tittade dock inte efter det) men det var ganska utplockat i Bugaboo-hörnan.
    ringde dit nyss och frågade om baser, men de hade inte haft några på rean sa de. Men toppar fanns kvar.
  • Acke

Har han inte lämnat sitt mobilnummer? Kan ju kännas bättre att prata med en säljare än att bara mejla...?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13