• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Amanda
    Duntoffla skrev 2008-05-23 22:49:35 följande:
    Hmm svårt att säga. Jag hade nog personligen inte haft den blå sittdelen tillsammans med den röda sufletten och brunt utan bara kört brunt/rött. Men jag går kanske att övertyga..
    Hmmm...

Kanske ska byta till sand suffletten och ta bort den blå sittdelen...

Usch vad svårt att välja...
  • Lille Mammsen

Någon här i tråden som norpa den svarat Gecko klädseln på Tradera? Va ju min jööööö Hadde ju planer för denna

• Sabri

Halluuu alla BB-vänner!

JAg ska ut och reda med min BEe och har ingen lust att köpa BB's resväska... Jag vet att ngn, för lä'nge sen, tipsade om en billigare variant på typ Babyland...någon som minns vilken butik eller vem som tipsade?

• Duntoffla
    Amanda skrev 2008-05-23 22:52:53 följande:
    Hmmm...Kanske ska byta till sand suffletten och ta bort den blå sittdelen...Usch vad svårt att välja...
    Fast det är ju bara vad jag tycker.  Jag kan ju ha helt fel. Kan du inte testa? Eller är förpackningen obruten fortfarande?
    Älskade Noel
  • Amanda
    Duntoffla skrev 2008-05-23 23:00:15 följande:
    Fast det är ju bara vad jag tycker.  Jag kan ju ha helt fel. Kan du inte testa? Eller är förpackningen obruten fortfarande?
    Själva kartongen har inget sånt där bugaboo-klistermärke på utsidan som man måste ta sönder för att öppna men själva suffletten ligger i kartongen i en plastpåse som är ihop tejpad (med en tejpbit).

Höll upp suffletten mot den blå klädseln och kikade nu och det blir ju väldigt mycket färg... Iofs fint men det kanske blir lite för mycket...
    Suck att inte den koboltblå canvas suffletten kommit ännu...

Tack för din åsikt!
  • Acke

Sommarsuflett till nyfödd? Väntar bebis vilken dag som helst (!) och har därför ej invigt min Bugaboo.

Vad tror ni, har man användning för en sommarsuflett för en så liten bebis? Har parasoll...eller är det onödigt eftersom man ändå kommer att söka skuggan så mycket som möjligt med honom/henne.

Tips från andra som hade nyfödda förra året, naturligtvis svårt att veta hur vädret blir. Men NÅGRA soliga varma dagar ska det väl bli...

• Duntoffla
    Amanda skrev 2008-05-23 23:06:00 följande:
    Själva kartongen har inget sånt där bugaboo-klistermärke på utsidan som man måste ta sönder för att öppna men själva suffletten ligger i kartongen i en plastpåse som är ihop tejpad (med en tejpbit).Höll upp suffletten mot den blå klädseln och kikade nu och det blir ju väldigt mycket färg... Iofs fint men det kanske blir lite för mycket...Suck att inte den koboltblå canvas suffletten kommit ännu...Tack för din åsikt!
     Aha! Svårt...Någon kanske har den kombon och kan visa? Alltså jag gillar ju färg men var bara osäker på de färgerna ihop.
    Älskade Noel
  • Hs Bobbo

Åh, hittade en sybeskrivning/mönster till Buggysnuggle - ska försöka sy en av en fleecefilt. Ska alltså bli en tunnare åkpåse för de tillfällen man behöver en sån - blir galen på alla filtar som Alvin bara sparkar av sig!!!

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • Duntoffla
    Hs Bobbo skrev 2008-05-23 23:38:03 följande:
    Åh, hittade en sybeskrivning/mönster till Buggysnuggle - ska försöka sy en av en fleecefilt. Ska alltså bli en tunnare åkpåse för de tillfällen man behöver en sån - blir galen på alla filtar som Alvin bara sparkar av sig!!!
    Berätta om det blev bra sen.
    Älskade Noel
  • Kajsan

Hs Bobbo skrev 2008-05-23 23:38:03 följande:

På nätet? Länka!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13