• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-05-23 22:16:31 följande:
    Nu började inte jag med en Bugga (har haft EL förut) men den beställde jag rätt tidigt eftersom leveranstiden var så lång på den och det var sommarstängt. Det är ju helt upp till var och en när man beställer. Och lite beroende på var hur lång leveranstid det är. En del butiker har ju vagnar till försäljning i butiken.Jag har en sandbas (beige) och brun topp och är supernöjd! Lätt att hitta fina kombos till.
    Jajaajaja gnid in det bara att du har en sandbas och inte jag
  • loveliva
    bakabakalitenkaka skrev 2008-05-23 22:31:34 följande:
    Vilka svenska nätbutiker säljer Bugaboo och tillbehör? (Förutom KidzShop, FamiljeTorget, Gucce)
    Toddler & Barnbutiken
  • Nintendo

Jag såg en bugga med sandbas och brun topp i en affär och den var verkligen megafin! Men kom att tänka på att det kanske är bättre att ha det tvärt om, brun bas och sand topp? Den bruna är ju rätt mörk och kanske blir lättare solblekt?

• oOrosamarängerOo
    Vilka svenska nätbutiker säljer Bugaboo och tillbehör? (Förutom KidzShop, FamiljeTorget, Gucce)
    Jag beställde min bee härifrån, en dags leverans till dhl. Har massa tillbehör och annat kul oxå http://www.prismalek.se/catalog/
  • Lille Mammsen
    Bonti & Simpleworld & 1klass
  • Amanda
    Amanda skrev 2008-05-23 22:05:45 följande:
    I dag har jag köpt en röd sommarsufflett i canvas.Visst passar den till min Cam?Har brun bas och koboltblå topp, har tänkt ha kvar den blå sitttoppen (eller vad det heter) på vagnen så att vagnen blir brun/blå/röd.
    Ingen som har någon åsikt?

Det fanns även en sommarsufflett i canvas i Sand också men jag tyckte att det blev lite tråkigt med den (gillar ju färg) och det fanns även en marinblå i canvas (men den tyckte jag att det blev lite mörkt...)

Vad tycker Ni?
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-05-23 22:28:39 följande:
    Jajaajaja gnid in det bara att du har en sandbas och inte jag
    Jag gör så gott jag kan!!! Hehe... Skulle du inte byta till sand? Såg du förresten vad fint det blev med gula åkpåsen till?
    Nintendo skrev 2008-05-23 22:35:35 följande:
    Jag såg en bugga med sandbas och brun topp i en affär och den var verkligen megafin! Men kom att tänka på att det kanske är bättre att ha det tvärt om, brun bas och sand topp? Den bruna är ju rätt mörk och kanske blir lättare solblekt?
     Det blir den säkert. Nu över sommaren kommer jag mestadels ha min gula sommarsuflett. Och täcka sufletten med en filt om den står i direkt sol.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Amanda skrev 2008-05-23 22:41:37 följande:
    Ingen som har någon åsikt?Det fanns även en sommarsufflett i canvas i Sand också men jag tyckte att det blev lite tråkigt med den (gillar ju färg) och det fanns även en marinblå i canvas (men den tyckte jag att det blev lite mörkt...)Vad tycker Ni?
    Hmm svårt att säga. Jag hade nog personligen inte haft den blå sittdelen tillsammans med den röda sufletten och brunt utan bara kört brunt/rött. Men jag går kanske att övertyga..
    Älskade Noel
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13