• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JohannaJ

Nu är jag hemma från kreta med bevis på att buggan är bäst. Sonen totalratade maclarensulkyn. Han skrek så fort vi la ner honom. Igår gick vi på promenad här hemma med buggan och han var helnöjd som vanligt

• kirsikka
    Aljas79 skrev 2008-05-24 07:53:05 följande:
    Det där med bygeln, använder ni den på er liggdel också? Har inte fått bebis än, kommer om någon vecka, men jag tycker det ser så krångligt ut att lägga ner barnet i liggdelen när bågen är på, hur har ni gjort? Tankar och kommentarer??
    Jag tog bort den varje gång vi skulle ut men eftersom jag behövde den för att bära liggkorgen in och ut lägenheten så la jag den alltid ovanpå ramen i huvuddelen, den satt bra där. Annars var den ju bara i vägen när man skulle lyfta bebisen.
  • ängeln83

La in lite bilder i bildtråden, sonen är verkligen helt tokig i buggan, mamma också Ååå vilken underbar vagn.

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • medea08
    JohannaJ skrev 2008-05-24 08:36:20 följande:
    Nu är jag hemma från kreta med bevis på att buggan är bäst. Sonen totalratade maclarensulkyn. Han skrek så fort vi la ner honom. Igår gick vi på promenad här hemma med buggan och han var helnöjd som vanligt
    Haha, känner igen det där! Ville är riktigt förbannad när han ligger i Emmaljungan. Lägger man honom i buggan så sover han innan man ens hunnit lämna gården.
    Satu skrev 2008-05-24 08:36:41 följande:
    Jag tog bort den varje gång vi skulle ut men eftersom jag behövde den för att bära liggkorgen in och ut lägenheten så la jag den alltid ovanpå ramen i huvuddelen, den satt bra där. Annars var den ju bara i vägen när man skulle lyfta bebisen.
    Aha, det är därför man använder bågen på liggdelen. Jag har aldrig fattat det...
  • AnniPanni
    Mawe123 skrev 2008-05-24 07:58:12 följande:
    Appropå felaktiga chassin från babytrader, Är det någon här i tråden som fått ersättningschassi från dem de senaste veckorna?(Jag blev lovad ett nytt inom tre veckor för sju veckor sedan..)Hur går det för er andra som reklamerat?
    Nä reklamerade 16:e april - inget ersättningsscassi i sikte än. Har mailat ett par gånger då mitt chassi blir värre o värre för varje dag. Nu känns det som att typ glider iväg bara man tittar på det
  • mallan brallan

Acke: Sen ska ju inte nyfödingar ligga i drag heller,
    så en sommarsuflett är nog bara onödigt.

• loveliva
    Aljas79 skrev 2008-05-24 07:53:05 följande:
    Det där med bygeln, använder ni den på er liggdel också? Har inte fått bebis än, kommer om någon vecka, men jag tycker det ser så krångligt ut att lägga ner barnet i liggdelen när bågen är på, hur har ni gjort? Tankar och kommentarer??
    Jag har aldrig använt byglen till liggdelen. Jag bär liggdelen i ramen, går hur bra som helst Kommer ha bygeln på när jag byter till sittdelen.
  • Acke

tack för svar...inväntar ett ev behov av sommarsuflett innan investering...NÄSTA sommar behövs det SÄKERT! Å ska kolla UV filt...det verkar ju vara ett smart köp.

• Mawe123
    AnniPanni skrev 2008-05-24 08:51:51 följande:
    Nä reklamerade 16:e april - inget ersättningsscassi i sikte än. Har mailat ett par gånger då mitt chassi blir värre o värre för varje dag. Nu känns det som att typ glider iväg bara man tittar på det
    Vad har du fått för svar när du mailat dem?

Till mig har de svarat att de chassin de fått in från bugaboo haft samma problem och att de därför inte skickat iväg några fler och att de jobbar för "a new and better option" och att vi är över 60 kunder som väntar på ett nytt chassi.

Tycker bara att det drar ut på tiden...
    Mawe123 skrev 2008-05-24 07:58:12 följande:
    Appropå felaktiga chassin från babytrader, Är det någon här i tråden som fått ersättningschassi från dem de senaste veckorna?(Jag blev lovad ett nytt inom tre veckor för sju veckor sedan..)Hur går det för er andra som reklamerat?
    Någon som fått nytt chassi från babytrader de senaste veckorna??
    William 000213, Lowe 070712
  • AnniPanni
    Mawe123 skrev 2008-05-24 09:21:26 följande:
    Någon som fått nytt chassi från babytrader de senaste veckorna??
    Ungefär samma svar som jag då. Sist jag mailade var mest för att "påpeka" att det vore ju trevligt om de kunde skicka ut de nya chassina sen i "turordning" efter reklamationsdatum. Finns de som reklamerat senare o fått nya chassin innan - sånt stör mig visst ibland .
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13