• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Girle

Tack för svaren om slirande handtag! Håller tummarna för att vi får ett problemfritt chassi i nästa vecka.

Den 4 oktober kom en prinsessa som förändrade mitt liv
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-05-24 16:28:31 följande:
    föressten ser att ni pratar uv filar o allt vad det heter e såå grymt trött på parasoll så vad är det för uv somn finns att köpa?? hur ser det ut??
    Jag har köpt en uv-filt, det är alltså solskyddsfilt i märket aussies finest, i khaki va snyggare än jag förväntat mig då nån här skrev att den va mer militärgrön än khaki men tycker inte jag, nån blandning däremot. Lätt o smidig att bara lägga över vagnen
  • Emmsan
    SooJuicy skrev 2008-05-24 18:08:52 följande:
    Jag har köpt en uv-filt, det är alltså solskyddsfilt i märket aussies finest, i khaki va snyggare än jag förväntat mig då nån här skrev att den va mer militärgrön än khaki men tycker inte jag, nån blandning däremot. Lätt o smidig att bara lägga över vagnen
    aha så den skyddar mot ljuset från solen oxå? sitter den kvar om det blåser då??
  • oOrosamarängerOo
    Emmsan skrev 2008-05-24 18:39:37 följande:
    aha så den skyddar mot ljuset från solen oxå? sitter den kvar om det blåser då??
    Ja den har UPF 50+ som alla solskyddskläder och skyddar mot ljuset. Blåser inte av heller, är ganska stor och tunnsladdrig i materialet så lixom slimmar sig fast över vagnen, har ju inte testat i nån storm *s*  men hade den över vagnen igår o blåste en hel del.
  • ami
    Madeleine skrev 2008-05-24 14:22:49 följande:
    Tjejer, en fråga. Vad använder ni i vagnen nu när åkpåsen är för varm? Minlilla tjej kan inte ligga i bara vagnen för hon rullar runt...har en bugaboo cameleon denim
    Lammskinnsfäll!! Både i ligg och sittdelen. Tycker det är superbra, lagom varmt både vinter som sommar. Plus att det är mjukt och skönt att sitta/ligga på. På vintern har vi den i åkpåsen när det är superkallt, på sommaren med bara tunn filt. Ha gjort hål med rakblad på baksidan, de syns inte. Hålen passar även i UJ.
  • Jimps
    Azel skrev 2008-05-24 12:07:39 följande:
    Kampanjpris på Ju Ju BetweenFinns tydligen i andra färger oxå, man måste maila och fråga.www.babydesign.se/shop/
    Hej

Tack för tipset. Har nu beställt en ju-ju-between och beconnected. =)
  • Emmsan
    Sylt skrev 2008-05-24 20:32:19 följande:
    Ngn som vet vad det kostar att skicka en Cam med bussgods?
    det beror på en del  har fasta priser på barnvagnar men då kan du se det på deras hemsida :)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13