• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Duntoffla
    Girle skrev 2008-05-24 15:32:02 följande:
    Läser att många har problem m chassi när ni köpt från bla babytrader. blir förstås lite nojig eftersom vi köpte en bugga därifrån igår. Vad är det för problem? har alla vagnar dessa problem eller bara vissa?
    Girle- tyvärr är det inte bara från Babytrader som det strular. Ex Tejja har samma problem och hon köpte sin i Sverige. De som köpt på BT har fått nytt chassi skickat.

Det som händer är som sagt att handtaget glider på höger sida. Det lossnar inte helt men glider liksom iväg. Detta fel kan upptäckas efter ett tag. Det är alltså det nya chassit (från 07-08) som har det problemet. Min vagn kommer från BT och än så länge är det som det ska.

Så oavsett om du köper i Sverige eller BT så kan det inträffa.
    Älskade Noel
  • jompa

Sitter och lägger en sand bas i varukorgen för att sedan plocka bort den igen och så lägger jag i den igen

• Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:15:38 följande:
    Sitter och lägger en sand bas i varukorgen för att sedan plocka bort den igen och så lägger jag i den igen
    haha så har jag gjort med min bugga heeela veckan .. men inatt som först sov jag en hel natt  puh e så glad att den e beställd ;)
  • jompa
    Emmsan skrev 2008-05-24 16:19:35 följande:
    haha så har jag gjort med min bugga heeela veckan .. men inatt som först sov jag en hel natt  puh e så glad att den e beställd ;)

Har kanske ett byte på g vilket vore bättre för ekonomin men annars så trycker jag på köp knappen.
  • Emmsan
    Madeleine skrev 2008-05-24 14:22:49 följande:
    Tjejer, en fråga. Vad använder ni i vagnen nu när åkpåsen är för varm? Minlilla tjej kan inte ligga i bara vagnen för hon rullar runt...har en bugaboo cameleon denim
    ja hade samma problem i början på min uj liggdel.. men jag har sytt en åkpåse i fleece som man lätt öppnar upp o kan rulla till stöd i sidorna kolla gärna mitt album skit enkelt desustom
  • Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:20:42 följande:
    Har kanske ett byte på g vilket vore bättre för ekonomin men annars så trycker jag på köp knappen.
    hm jag har redan bestämt att jag SKA ha en brun bas o en röd oxå ;) det borde väl räcka med tre baser  eller???????
  • jompa
    Emmsan skrev 2008-05-24 16:22:21 följande:
    hm jag har redan bestämt att jag SKA ha en brun bas o en röd oxå ;) det borde väl räcka med tre baser  eller???????

Ehhh jag har en i taget jag, eller hade två ett tag men sålde av en snabbt. Men tre borde nog räcka, eller man vet aldrig om det kommer nya färger
  • maaliin

Vilka sommarsufletter passar till Frog:en? Passar Cam:ens? Och vilken sitter bästa då, fleece eller canvas, är det någon skillnad? Nån som har bilder?

• Emmsan
    jompa skrev 2008-05-24 16:24:21 följande:
    Ehhh jag har en i taget jag, eller hade två ett tag men sålde av en snabbt. Men tre borde nog räcka, eller man vet aldrig om det kommer nya färger
    hmmm just det ja.. e sååå sugen på roooosa tillbehör men min man kommer aldrig att gå med på det röd är vågat nog till en kille tycker han  jäkla karlar men man ska väl va glad att han e med o betalar hahahaha
  • Emmsan

föressten ser att ni pratar uv filar o allt vad det heter e såå grymt trött på parasoll så vad är det för uv somn finns att köpa?? hur ser det ut??

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13