• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jompa
    Emmsan skrev 2008-05-24 16:27:27 följande:
    hmmm just det ja.. e sååå sugen på roooosa tillbehör men min man kommer aldrig att gå med på det röd är vågat nog till en kille tycker han  jäkla karlar men man ska väl va glad att han e med o betalar hahahaha
    visst har de blivit lite mer fart på Bugaboo med färger och tillbehör mot hur de var förr. Skulle inte förvåna mig om det kommer fler färger till hösten, eller vad finns det mer att komma med?
  • Cilla R
    jompa skrev 2008-05-24 16:28:53 följande:
    visst har de blivit lite mer fart på Bugaboo med färger och tillbehör mot hur de var förr. Skulle inte förvåna mig om det kommer fler färger till hösten, eller vad finns det mer att komma med?
    Olika färger och mönster på topptyget vore snyggt *mums*  
    Mamma till Néa och Ophelia!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-05-24 16:15:38 följande:
    Sitter och lägger en sand bas i varukorgen för att sedan plocka bort den igen och så lägger jag i den igen
    men kööööööp!!!!
    Älskade Noel
  • jompa
    Cilla R skrev 2008-05-24 16:30:48 följande:
    Olika färger och mönster på topptyget vore snyggt *mums*  
    Sant lite coola möster vore inte helt fel. Det enda de nu borde göra är att börja sälja sufletterna separat så man slipper köpa hela setet hela tiden.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-05-24 16:32:43 följande:
    Sant lite coola möster vore inte helt fel. Det enda de nu borde göra är att börja sälja sufletterna separat så man slipper köpa hela setet hela tiden.
    Fast det går ju att köpa separata sufletter. Dock kan det ta lite tid att få hem dem. Det verkar som de flesta butiker säljer så om man frågar
    Älskade Noel
  • Kajsan
    Adelisa skrev 2008-05-24 14:44:34 följande:
    Funkar den till bee???
    Ja den ska tydligen göra det...
  • Kajsan
    Madeleine skrev 2008-05-24 14:22:49 följande:
    Tjejer, en fråga. Vad använder ni i vagnen nu när åkpåsen är för varm? Minlilla tjej kan inte ligga i bara vagnen för hon rullar runt...har en bugaboo cameleon denim
    Hr bytt till sittdelen, där kan hon inte rulla.
    Jag kör med tunn filt eller lodger wrapper när det är kyligt.
  • Mael

Skulle just in här och kolla om någon mer haft problem med glidande handtag (för vårt har börjat slira lite) och ser att ni precis pratar om det. Vi har köpt från PingPong. Någon som vet hur det funkar att där. Får man behålla det gamla chassit i väntan på ett nytt?

- The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return
  • Jarnis

Vet någon om Denim bas och topp kommer att utgå framöver? Jag tänkte eftersom det är en special edition.

Hoppas någon av er experter kan svara.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13