• Tania

Små silla simmar i stim

Jag får inget heller

• Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-20 13:11:50 följande:
    vi kan skicka till varandra
    Ja vi får gö det
  • Tania

MIn son kryper omkring med en strumpa i munnen... jag tror minsann att han har varit hund i nåt tidigare liv

• Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-20 20:03:24 följande:
    prutt fk... det krångla lite för ofta för att jag ska vara helt nöjd...känns iof som ett lyxproblem om man jämför med rullis men ändå...
    Alla har olika problem och även om det är i olika grad så är det ändå problem.
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-20 21:11:11 följande:
    Tania. Ja fast fk hör väl inte till de värre i livet även om man känner det så när man sitter i deras satans telefonkö haha. Jag gav upp o gör ett nytt försök imorgon.jag tycker att vi stöttar rulls nu istället för att gnälla om våra problem, de kan vi ta senare eller?
    JO visst... fast... jag vet inte vad jag kan ge för stöd genom FL...
    Jag kan skriva en massa "kram" och "hoppas att det ordnar sig" men vad hjälper det egentligen. Jag kanske låter som en surf***a nu men man ska ju skriva det man känner eller hur
    Klart vi tänker på henne allihopa men våra liv, krämpor och problem stannar ju inte och vi måste ju också få klaga även om det är fjuttproblem jämfört med Annelis ofattbara problem.
    Jag vet inte ens vad jag ska skriva om det. Har aldrig varit i den sitsen och kan inte ens sätta mig in i hur det skulle vara. Jättehemskt.
    Vad är det för människa egentligen??? Vad har han för problem???
    Har polisen kopplats in? Vad säger de?? 
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-05-20 21:38:51 följande:
    Tania: nä det var inte så jag menade hehe. Menade bara att det känndes ruttet av mig att ett par inlägg efter rullis sitta o klaga på fk...Värre grejer lär ju ha hant i världen just idag än att jag hatar fk...menade verkligen inte att vi skulle dra igån värsta "styrkekram grejen" för sånt hatar jag! Med att stötta menade jag mest att... äh inte fan vet jag. Vänta med gnället iaf 5 minuter
    Hahaha....
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-05-20 21:51:29 följande:
    googlade iaf *duktig*bvc's rutin10 månader: Reser sig, går utmed möbler. Vinkar. Förstår enstaka ord. Sitter stadigt utan stöd. Plockar smulor med pincettgrepp. Nyanserat joller.
    charlie fick slå ihop klossar
    ...men han ville inte hahahah
  • Tania
    veronicaq skrev 2008-05-20 22:03:40 följande:
    tiger kan inte vinka på kommando HHAHAHA DAMN IT
    Inte Charlie heller... men han kan hålla för öronen... undrar om det är nåt "bra"
Svar på tråden Små silla simmar i stim