• Tania

Små silla simmar i stim

Theresa1 skrev 2008-05-20 22:23:38 följande:
    Ja då får man fri kort på ettårskollen...Tania: Jorå, lite finess ska övas in men klart godkänt
  • Tania

God morgon... känner att jag inte är här så ofta...

Men ni har ju roligt utan mig så ingen skada skedd.
    Nu ska jag till dagis med Melle sen är det dags att hämta släp och åka till IKEA.
  • Tania

JO det är dags att köpa soffprna nu... men det blir en grå klädsel (Micke fick bestämma)

Jag köper fler klädslar sen när jag börjar jobba och inte går på miniminimini"lön" (fp)
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-21 09:29:12 följande:
    OMG kanske skulle inföskaffa sig en större soffa... på tal om det... vi blir ju snart 5 här hemma.... kanske skulle vara på sin plats... tania vad har ni hittat för soffa?
    Vi ska ha två st tvåsits Karlstad
    mörkgrå
  • Tania

Jag hoppas bara att min käre kollega ser till att hon hämtar soffan, fåtöljen och fotpallen typ igår...

Vi har väntat i flera veckor nu....
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-21 10:17:35 följande:
    meh, har hon köpt allt å inte hämtat det?
    HOn har inte köpt det än... men hon ska ha det.
    Hon är ensamstående med två barn och ska snart flytta och därför vill hon ha större soffa... men hon har sin kvar så för att få plats med allt har hon packat undan sin säng och planerar att sova i soffan tills de flyttar.
    Sen har hon ingen som hjälper henne att hämta soffan heller och visst kan jag hjälpa henne men man bör vara fler när man bär.
  • Tania
    maria1978 skrev 2008-05-21 10:22:05 följande:
    snygggt!! Vi har en två sits från ikea och två fotöljer. Jag har alltid tyckt att det ser så litet ut med två sits..men det är nästan lättare att möblera om hemma med mindre möbler istället för att skjuta runt en hörn soffa tex.  Det var en snygg soffa...kollade lite andra tyger med...kul!! Kan man variera sig...NEJ jag skulle ju fixa här hemma.... JU!!
    Ja vi vill ha sofforna mitt i rummet vända mot varandra och ett bord mellan dem...
    Jag vill kunna städa överallt i rummet och med hörnsoffan går ju inte det. Sen vill jag ha en soffa där man ser under den så inget göms.
    När vi flyttade hörnsoffan skämdes jag faktiskt lite över hur dålig jag är på att städa.... URK!!!
  • Tania

MMMM...... alltså... om ni aldrig bakat Bregottkakor förut så MÅSTE ni göra det.

Så jääääkla gott.
    Hoppas att det inte kommer allt för många på begravningen... risken är stor att jag käkar för många
  • Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-21 10:30:29 följande:
    är det typ smörkakor??ohhh gott me kakor...asså hjälp, hur stor är bäbisen egentligen, nu när ja sitter tar den i revbenen sen känner jag den på båda sidorna av magen..den tar alltså upp HELA min jumbo mage..ja komemr lätt få en 5 kg's klump..sorry murran men du kommer aldrig bli normal igen...hua
    iiihhh.... en bebis!!!!
    Jag vill också vara gravid... fast inte så länge
  • Tania

MARIA`S BEBIS KOMMER:
    Madde: Torsdag 22/5
    Donna: Lördag 24/5
    Jane: Lördag 24/5
    Rullis:
    Caly:
    Eli:
    Tania: Tisdag 27/5
    Vero: Söndag 25/5