• Tania

Små silla simmar i stim

sorry... jag är lite djävulsk idag känner jag...

• Tania

alltså.. seriöst nu... HUR KOmmer det sig att ju mer man har att göra desto mindre får man gjort?????

Jag har massor jag ska göra inför begravningen och ändå sitter jag här och glor.

• Tania
    veronicaq skrev 2008-05-26 21:35:41 följande:
    va vägde han o hur korttell meeeeeeee allt... hur lång tid? vanligt/ks? sprack? äääääälskar FÖRLOSSNINGAR TELL ME TELL ME!!! vrf e hon inte tibaka här än??????
    Hon födde i lördags och jag tror nog inte att hon har så bråttom hem till datorn... det har ju bara gått två dagar än så luuugn.

Vi får nog veta allt hon vill berätta tids nog.
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-26 21:42:29 följande:
    jag tror att jag kan ge mig på att berätta att han ialf vägde 4700g och va 52,5 cm kort... han kommer nog att vara namnlös ett tag.. de had einga namn på lut.. och de var samma visa med de två nadra barnen innan de kom fram till vad dom skulle heta..Förlossningen gick bra.. han kom ut som han skulle och helt utan bedövning....De dröjer nog ett tag innan Maria kommer hem igen och berättar så ni får hålla till godo me mig så länge...
    Madde du tog inlägg nr 4444
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-26 21:54:01 följande:
    aaahhh cooolers..
    visst var det kl 18 i morgon?
  • Tania

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    aaaaaaaaaaaaa
    aaaa

så känner jag idag

• Tania

Å va FAN får man inte ha stora bokstäver för när man VILL DET??????????

Läs tidigare inlägg med STOOOORA BOKSTÄVER!!!

• Tania

Vi kommer att sätta in xtra pengar på Charlies konto och bara köpa nån liten badleksak. Han har nog mer nytta av pengarna sen än vad han har nytta av ÄNNU fler saker nu.

Mitt förslag. Pengar.

• Tania
    Donna69 skrev 2008-05-27 09:05:30 följande:
    så tänkte vi med faktiskt......plus ett halsband (kommer från libanon i höst) blir sen present meniaf
    Vi är så smarta hahaha
Svar på tråden Små silla simmar i stim