• Tania

Små silla simmar i stim

maria1978 skrev 2008-05-27 10:35:12 följande:
    Våran minsta lillebror mår inge vidar. Vi är just nu inlagda på avd 69.Kortfattat så klarar han inte att leva just nu utan medecin och sepup. I natt tänket han lämna oss allt för många gånger så just nu är mitt hopp att respen som står brevid honom INTE blir hans!! Jag vet att det är lite luddigt och jag vet i prinsip lika lite..Han krampar utan medicin och de underbar doktorerna och sjuksköterskorna jobbar förbrillt med att ta prover skickar prover till KS (stkhlm) Tar prover på mig. Hjärnrönkten, lugn rönkten ja allt.. Hjärnröntgen visade inget.. men det blir mer koller på huvudet!! Jag är endast hemma för att packa till storebröderna så dem har det bra hor mormor och morfar. LOVAR att rapportera så mkt jag kan...JAG kanske även lämnar er oroliga!!Men på peppning och tummhållning gillar JAG!!! Jag ska försöka uppdatera Madde så mkt jag bara kan. Å är välldigt tacksam om ni mina underbara sillar tar "vårat" privat liv via msn... Det här med snyftisar på fl är inte min grej riktigt!! TÄNKER PÅ ER ALLA FÖR ATT FÅ KRAFTER SKA NI VETA!!!
    Maria...  jag vet inte vad jag ska skriva... jag har tänkt på er så mycket.

Men vi får som sagt prata massor sen på msn.

Puss på dig och lillebror (och självklart resten av grabbarna med)
  • Tania

Halloj... har precis grillat. Det blev bara lite fläskkarré med spetskål och röd lök.

Det ser förjävligt ut i köket och jag måste baka VILL INTEEEEEEEE. Jag ska städa kl 19 på jobbet. Jag kommer ju få stanna uppe hela natten. ÄH, jag skiter i bakandet... jag gör bara citronkakan som jag handlat till och sen köper jag färdigt de resterande två sorterna.

Tårtan skiter jag i också...

Så nu ska vi bara skramla ihop pengar till allt annat också som pappertallrikar, skedar och muggar. Just ja... vi måste betala för ett blomarrangemang också till minnesstunden.

FY FAAAAN va det här kostar pengar. Pengar som vi inte har just nu.... plus att vi ska på semester... ungarna har inga badkläder/solkläder som säkert går på en jäkla massa pengar.

• Tania

Halloj!!

Jag råkade fastna ute på landet så jag kom inte hem förrän nu
    Det är så jäkla fint där ute på kvällen... jag och Nisse (hunden) tog en joggingtur på grusvägen.

Sen tog jag in hästarna och gosade med Trisse (katten)

Nu ska jag slänga in en citron/kokoskaka i ugnen.

Löv U Therre, PeAcE!

• Tania

God morgon.... Charlie vaknade bara kl 1 för nappen och kl 4 för välling och sover än.

Jag är nöjd.

Men fick gå upp tidigare ändå för Melle klagade för att han hade ont i magen. Då brukar han behöva äta nåt. Det var bara att gå upp.

Nu ska jag lägga mig isoffan tils lillskiten vaknar.

Idag är det begravning.......

• Tania
    mrsbygg skrev 2008-05-29 08:29:12 följande:
    ångest ångest ångest.......nu ska vi åka lämna saga sen blir d bm....önska mig lycka till...
    Lycka till!

Tänk positiva tankar så känns det nog lättare.... grotta inte ner dig i negativitet då intalar du dig själv att det ska gå dåligt och då går det sällan bra.

Säger hon nåt som du inte är nöjd med så säger du det.Eller så ber du henne att du får prata med någon annan för du tycker inte att du får nåt gensvar av henne.
  • Tania
    Vos skrev 2008-05-29 21:09:42 följande:
    Jag har fått kärleksbrev
    av vem?
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-30 10:09:45 följande:
    Sitter här med en kopp kaffe emllan varven jagspringer efter min lilla huligan...bprde klätt på mig för läääängesen och gett mig iväg... Vad gör du?
    Jag har precis slängt Charlie i säng han var för dryg.... men han vägrar somna... bara ställer sig upp och skriker så då får han väl göra det då.

Micke sitter framför mig och jobbar, Melle sitter bredvid mig och är uttråkad...leker med en bil.

Vi hade väl tänkt göra nåt men vet inte vad.... Skulle kunna tänka mig att åka nån stans och käka glass... men vart?...
  • Tania
    madeleine78 skrev 2008-05-30 10:34:39 följande:
    Hamnen..
    Ah... finns det god glass där eller?
Svar på tråden Små silla simmar i stim