• ACK

Barnprogram vi saknar.......

.......eller program vi såg som barn och som våra barn ser nu.

Jag såg då....och dottern ser nu (visserligen bara 5 min men ändå):
    Fem myror
    Från A till Ö

Jag saknar:
    Vilse i pannkakan (kalla mig störd 70-talist men det är sant Skrattande)
    Ville, Valle och Viktor
    Farbros Frippes skafferi
    Kroppen

det finns säkert fler program men inga som rasslar till i skallen just för tillfället

• Svar på tråden Barnprogram vi saknar.......
  • BetongMorsa
    fröken sol skrev 2008-03-07 23:10:44 följande:
    Ika i rutan!!!
    Usch det va ett riktigt värdo-program i mina barna ögon hehe
  • Ellekan
    BetongMorsa skrev 2008-03-07 23:17:12 följande:
    Usch det va ett riktigt värdo-program i mina barna ögon hehe
    Jag blv arg bara jag hörde Ika Nords röst när lillasyrran tittade på det, fast jag var nog lite för stor för det, typ i tidiga tonåren.
  • ÄlskadeUnge

Smurfarna! Trasdockorna... hmm, ska fundera lite till och sen återkommer jag Glad

• ÄlskadeUnge
    Ellekan skrev 2008-03-07 22:54:33 följande:
    Doktor Snuggels är ju kul att de visat igen.
    Ååh, den är ju jättebra! Glad
  • Speedway

Min mamma berättade om Vilse i pannkakan och det gav henne rysningar och att det va en väldigt traumatisk upplevelse i hennes barndom...Vad va det som va så stört med det pogrammet???

DU Kommer alltid att finnas i mitt hjärta mamma. R.I.P.
  • fröken sol

Ika i rutan var fantastisk. Men det var många av mina vänner som var rädd för henne...HAHA..jag tyckte hon var cool.

• ÄlskadeUnge
    fröken sol skrev 2008-03-07 23:21:18 följande:
    Ika i rutan var fantastisk. Men det var många av mina vänner som var rädd för henne...HAHA..jag tyckte hon var cool.
    Vilket program var det? Jag har ett minne av ett program som jag har sett när jag var liten, och jag tyckte det var väldigt obehagligt.. funderar på om det kan vara det här? Räcka ut tungan
  • Ellekan
    lajndan skrev 2008-03-07 23:23:24 följande:
    Vilket program var det? Jag har ett minne av ett program som jag har sett när jag var liten, och jag tyckte det var väldigt obehagligt.. funderar på om det kan vara det här?
    Jag har för mig att hon var klädd i svart, hade någon sorts brytning (nordnorska???) och höll på med någon sorts pantomim...fast jag kan vara helt ute och cykla...
  • BetongMorsa
    Ellekan skrev 2008-03-07 23:30:05 följande:
    Jag har för mig att hon var klädd i svart, hade någon sorts brytning (nordnorska???) och höll på med någon sorts pantomim...fast jag kan vara helt ute och cykla...
    Helt korrekt o riktgit...som jag minna iaf :) när gick det här? Jag e född 86 men minns att jag kollade ibland...
  • ÄlskadeUnge
    Ellekan skrev 2008-03-07 23:30:05 följande:
    Okej, jo då är de det programmet *ryser* 
Svar på tråden Barnprogram vi saknar.......