• ACK

Barnprogram vi saknar.......

.......eller program vi såg som barn och som våra barn ser nu.

Jag såg då....och dottern ser nu (visserligen bara 5 min men ändå):
    Fem myror
    Från A till Ö

Jag saknar:
    Vilse i pannkakan (kalla mig störd 70-talist men det är sant Skrattande)
    Ville, Valle och Viktor
    Farbros Frippes skafferi
    Kroppen

det finns säkert fler program men inga som rasslar till i skallen just för tillfället

• Svar på tråden Barnprogram vi saknar.......
  • jossansstuff

letade efter den på nätet för att se om man kunde ladda ner eller köpa den någonstans men det verkade dåligt med det tyvärr!! Hade så gärna viljat se och höra melodin igen.

• hemlig mamma

Pohlmans väderlek skulle jag vilja se igen.
    Det var nog inte så väldigt många avsnitt; är det någon som kommer ihåg det?

• Em00

Och den där lilla bilen, som var ett program som dom visade i Björnes.. ååh, minns inte vad serien hette..

• Em00

En cell-sam historia också!

Om det är den som visade hur kroppen
    jobbar, typ immunförsvaret mot virus/bakterier!

• Mia22

björnesmagasin, med den RIKTIGA björne. det blev jätte dåligt sedan dom bytte ut personen som spelade björne från allra första stund.

• Ellekan

Nu har jag skickat länk till den här tråden till SVT och håller tummarna...

• fröken sol

gött med fler som gillar ika. jag tyckte det var roligt med alla påhitt...tillexempel alla danser...HAHA jag och min lillerbro älskar ika...

• ACK

kommer på fler

Trazan & Banarne
    Pojken m guldbyxorna, vita stenen (som fler skrivit i tråden)

kommer vagt ihåg ett program med Inga Gill....Vera med väskan hette det visst om inte minnet sviker mig.

Och sedan fanns det et program med Claire Wikholm.....hon lekte med klippdockor...men kommer inte ihåg vad programmet hette.

lokacitron skrev 2008-03-08 00:27:33 följande:
    Ballongen spricker. Vad handlade den om ?
    Det handlade om en flicka som lekte med ett dockskåp.....och så blev dockorna levande och man fick "följa med" in i själva dockskåpet.
Svar på tråden Barnprogram vi saknar.......