• Curlingmorsan

Onsala/Vallda tråden del 2 =)

Här fortsätter vi från Onsala/Vallda att prata om allt mellan himmel och jord =)

Länk till gamla tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m27791553.html

Ebba & Felix mamma
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-11 16:46
    Länk till Listtråden där vi lägger alla våra listor: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m30579162.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-11 23:07
    Nya tråden: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m33504828.html
  • Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)
  • Curlingmorsan

Högre feber idag så det blir ingen lekplats för oss idag :( Hoppas verkligen att jag blir frisk till Ullared imorgon!

Ebba & Felix mamma
  • cattan

ok, krya på dig. Då tar vi nog släp en annan dag.

• cattan

Gärna, har hört talas mycket om lekplatsen men aldrig varit där. Säkert fler som hänger på.

• baronlinda

vi åker gärna med till släp och leker en dag!!hade varit jätte kul. Ska vi ta en dag i veckan som kommer? kan ni då?

• Curlingmorsan

Go´kväll tråden!

Idag är det fjärde dagen med hög feber. Och dunderförkylning med hosta och världens huvudvärk. Bläk! Jag som trodde att jag skulle va frisk på nån dag eller två. Men jag kommer inte ens ur sängen. :( Så imorgon får Johan snällt va hemma från jobbet och ta hand om barnen.

Hoppas att det är bra med er andra iaf! Blev ni ihågkomna på Mors dag? Det blev inte jag, men hade inte förväntat mig det heller så blev inte besviken.

Ebba & Felix mamma
  • Ida2

Tråkigt att du är dålig men bra att du får hjälp med barnen imorgon då.

Själv har jag fått mjölkstockning och mår också kasst.

Blev ihågkommen på mors dag (men så har han ju blivit påmind också, barnen förstår ju det inte)men vi firade det lite igår istället här hemma.

• Curlingmorsan

Åhh fy Ida din stackare! Mjölkstockning är inget vidare. Hade det flera gånger när Ebba var liten, amningen funkade inte så efter 3 ordentliga mjölkstockningar på 2½vecka så gav jag upp. (Berodde ju kanske inte mest på mjölkstockningarna utan att hon inte ville och jag vantrivdes med att amma.) Men jag fick tipset om kalla vitkålsblad :) Och så hårtorken såklart. Hoppas verkligen att det snart ger med sig.

Ebba & Felix mamma
  • cattan

Vi hade en toppendag på Liseberg! Perfekt väder, glada barn och inte mycket folk faktiskt. Jag åkte till och med Balder!!,,,och självklart farfars bilar, sagoslottet , kaninresan några gånger om...

• Ida2

Ebbabebbasmamma: Tack för tipset om vitkål, det har jag inte hört. Vad jobbigt för dig att du hade det 3 ggr!! Hoppas jag slipper det.

cattan: Vad kul att ha varit på Liseberg!

Nej, nu ska jag lägga mig och kurera mig Hoppas vi blir friska snart, Ebbabebbasmamma!

Svar på tråden Onsala/Vallda tråden del 2 =)