Har haft en underbar helg! Vi var på minisemester i Halmstad utan Alice. Hotell, sovmorgon, shopping, solbad i Tylösand, bio och massa god mat!
Nu är jag mest orolig för att prickarna som vi upptäckte på Alice mage igår kväll är vattkoppor. Det ser inte riktigt så ut, men det är ju jättesvårt att veta. Det kliar inte och har inte blivit riktiga blåsor än iaf. Det dumma är att jag inte vet om jag har haft det själv. Min ordentliga mamma har fyllt i datum för allt annat på mitt hälsokort, utom vattkoppor. Men samtidigt har jag ärr i armvecken efter nåt som jag själv minns att jag kliade sönder. Det kan dock ha verit tex röda hund som jag vet att jag haft. Det är ju iaf inte så bra att få vattkoppor när man är gravid, så håll tummarna att det är nåt annat!
Trist med förkylningar och mjölkstockning, hoppas det blir bättre snart. Jag är gärna med till Släp, har heller aldrig varit där, men är nyfiken! Vi kanske kan ta det på fredag och kombinera med en "fika i gröngräset"?
Om vi inte har vattenkoppor förstås!
Annars ser jag fram emot rutin-UL som vi ska på ikväll. (Om barnvakten inte bangar ur nu...)