• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • siamusen
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:17:41 följande:
    nej du ingen äger mig
    Tror inte staten och kapitalet haller med dig.
  • varfördåför

jag anser nog ändå att min man äger mig..han bestämmer ju vad jag får inte får göra iaf, det är väl att äga?!

• Rintintin
    siamusen skrev 2008-03-12 14:19:06 följande:
    fattar inte riktigt? Klart man föds av sin mamma (biologiska) och det är väl klart man äger dem.Inte konstigare än att jag äger min kattunge, eller menar du att den äger sig själv den med?Love, peace and understanding...blablabla alla âr fria individer.....njaaaaaa, tycker mest det âr tomma ord. Men sa är jag ju realist ocksa.
    Ja och tänk då de som har adopterat sina barn. De har ju betalat för dem. Då måste de ju sannerligen äga sina barn ännu mer än vad biologiska gör. Eller?
  • siamusen
    xylifon skrev 2008-03-12 14:20:28 följande:
    jag anser nog ändå att min man äger mig..han bestämmer ju vad jag får inte får göra iaf, det är väl att äga?!
    Självklart, men glöm inte att alla inte vågar se sanningen!

Men du vagar, eloge till dig!
  • illoi1
    siamusen skrev 2008-03-12 14:19:59 följande:
    Tror inte staten och kapitalet haller med dig.
    nä jag äger mig jag gör som jag vill.
    man kan inte äga någom MÄNISKA katt äger man hund äger man men inte mäniska
  • siamusen
    Rintintin skrev 2008-03-12 14:21:23 följande:
    Ja och tänk då de som har adopterat sina barn. De har ju betalat för dem. Då måste de ju sannerligen äga sina barn ännu mer än vad biologiska gör. Eller?
    Nja, man betalar ju sin egna förlossning ocksa genom skattepengar.
  • varfördåför

tack siamusen, det känns skönt att få lite credd för sina åsikter ibland, även om de nnu i grunden är min mans åsikter

• T T
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:22:03 följande:
    nä jag äger mig jag gör som jag vill. man kan inte äga någom MÄNISKA katt äger man hund äger man men inte mäniska
    Klart man äger sina barn..

Jag äger mina barn och bestämmer över dom precis som jag äger min man..Inget konstigt med det
  • Rintintin
    siamusen skrev 2008-03-12 14:22:47 följande:
    Nja, man betalar ju sin egna förlossning ocksa genom skattepengar.
    Ja det är ju klart. Tänkte inte på det.
Svar på tråden Tatuera barn