• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • Valkyriah
    Mandi74 skrev 2008-03-12 13:47:04 följande:
    Stackarn kommer ju att bli mobbad!!!  Förstår inte vad vissa föräldrar tänker med..
    Får hoppas att ts följer mitt råd,annars blir det inte lätt för flickan inte
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Mandi74
    xylifon skrev 2008-03-12 13:43:31 följande:
    Mandi74: haha... det är ju smart
    Visst är det, och så vet man att dom stå kvar för det gör för ont att försöka gå iväg..
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Mandi74
    Valkyriah skrev 2008-03-12 13:48:03 följande:
    Får hoppas att ts följer mitt råd,annars blir det inte lätt för flickan inte
    Hoppas jag oxå.. Lider med alla dessa barn som har så oansvariga föräldrar.

Kommer anmäla ts till soc om hon inte tar sin mamma roll på större allvar!!
  • varfördåför

Mandi74: man skulle kunna ha en löplina sattt till ringen då de är ute på gården så bhöver man inte hålla koll på dem där häller, bara släppa ut dem på morgonen och hämta in dempå kvällen!

• illoi1

vi äger inte våra barn vi har dom bara till låns de är sina egna. inte äger era föräldrar er. bra val att tving dom släpa runt på mamma resten av sitt liv

• Gäspan

Jag har tatuerat in mitt mobilnummer på barnens armar - himla praktiskt när man är på Skara Sommarland å såna ställen. Men nu har jag bytt operatör och har tyvärr fått ett nytt nummer på köpet. Kan man täcka över det gamla numret med en tribal eller är det helt ute?

• Mandi74
    xylifon skrev 2008-03-12 13:51:13 följande:
    Mandi74: man skulle kunna ha en löplina sattt till ringen då de är ute på gården så bhöver man inte hålla koll på dem där häller, bara släppa ut dem på morgonen och hämta in dempå kvällen!
    Ja, fast jag har köpt sånna där halsband som ger stötar om de går för långt. Funkar jätte bra de oxå, ungarna går aaaldrig längre än vad de får..
  • xxmeyaxx

Jag ville tatuera en naken tjej på min sons lilla babyrumpa.
    Men tatueraren nekade mig.

Han sa att mitt barn fick vänta tills han blev 18 år! Skrikandes
    Hallå, vem känner min son bäst? Hans mamma eller tatueraren?!

Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
Svar på tråden Tatuera barn