• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • Rintintin
    T T skrev 2008-03-12 14:25:19 följande:
    Sluta va OT i min tråd fan
    - oj. Tänkte inte på det heller.
  • varfördåför

TT: vad har ni för ojämnlikt förhållande.. är det inte manen som äger kvinnan?!? det har jag då alltid fått veta, jag har iaf sålt min själ till min man.. han äger mig, som det ska vara i ett äckta patriarkatiskt samhälle!

• siamusen
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:22:03 följande:
    nä jag äger mig jag gör som jag vill. man kan inte äga någom MÄNISKA katt äger man hund äger man men inte mäniska
    Klart man kan. Vad hânder om du inte gar till jobbet? Du far sparken!

Vad hânder om du inte betalar skatt? Du aker i finkan!

Vad händer om du inte gör som staten vill? Du förblir fattig och torkar ihop som en svamp av vätskebrist.

KLART att nagon äger dig.

Precis som TS äger sin dotter och kan tatuera dit va hon vill. Jag föreslar Darth Vader!
  • illoi1

pratar inte om någon komunism.
     de trodde de kunde äga människor man jag anser att man äger inte människor bara så enkelt är det. ni vänder ju på det hela tiden fatta vad jag skriver i stället. man äger sig sjäv helt enkelt

• illoi1
    siamusen skrev 2008-03-12 14:26:40 följande:
    Klart man kan. Vad hânder om du inte gar till jobbet? Du far sparken!Vad hânder om du inte betalar skatt? Du aker i finkan!Vad händer om du inte gör som staten vill? Du förblir fattig och torkar ihop som en svamp av vätskebrist.KLART att nagon äger dig.Precis som TS äger sin dotter och kan tatuera dit va hon vill. Jag föreslar Darth Vader!
    nä då är det mitt val
  • Guden Gute

Hur kan man ens komma på tanken???? Det är misshandel!!

Innan du blir riktigt full, är det nåt du inte vill att jag gör?
  • T T
    xylifon skrev 2008-03-12 14:26:28 följande:
    TT: vad har ni för ojämnlikt förhållande.. är det inte manen som äger kvinnan?!? det har jag då alltid fått veta, jag har iaf sålt min själ till min man.. han äger mig, som det ska vara i ett äckta patriarkatiskt samhälle!
    Jag är den som bestämmer i min familj..När jag ropar hoppa så hoppar alla..Tycker det funkar skitbtra
  • Heleniz
    T T skrev 2008-03-12 13:14:20 följande:
    Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..Tips tack frän en orolig mor
    Tycker att hon ska tatuera in the devil!!!

Sj så fick dotter en rygg tavla för en månad sen.
  • T T

Guden Gute skrev 2008-03-12 14:27:54 följande:

Hur kan man ens komma på tanken???? Det är misshandel!!
    Bla bla bla
Svar på tråden Tatuera barn