• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • anhimiel
    Svar på #86
    Mjo, det går ju alltid att reklamera... tyvärr var orginal-chippet slut i lager. Men på tradera fann jag "knyppling 2.0" su nu är det iaf lite tystar här hemma på kvällarna. Och får se film när helst jag önskar :P
  • Mandi74
    Pormoicheia skrev 2008-03-12 14:06:27 följande:
    Fast det har innebärt nedskärningar dock.Men lite trasiga kläder och dubbla tjockstrumpor istället för skor har ingen dött av Och matmässigt så funkar havregrynsgröt kanon!
    Men det är ju så vi har det redan, vet inte vad jag skulle kunna göra mer.. Att de inte få änvända dassapappret kanske.
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • Pormoicheia
    anhimiel skrev 2008-03-12 14:06:42 följande:
    Svar på #86Mjo, det går ju alltid att reklamera... tyvärr var orginal-chippet slut i lager. Men på tradera fann jag "knyppling 2.0" su nu är det iaf lite tystar här hemma på kvällarna. Och får se film när helst jag önskar :P

Nice!
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • varfördåför

anhimiel: finns det inget om fotmasage eller låtan frun sova på morgonen jag tar alla barnen chipp? isf var hittar jag dem?

• Pormoicheia
    Mandi74 skrev 2008-03-12 14:07:49 följande:
    Men det är ju så vi har det redan, vet inte vad jag skulle kunna göra mer.. Att de inte få änvända dassapappret kanske.
    Sno grannens reklam vettja
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • illoi1
    siamusen skrev 2008-03-12 14:02:04 följande:
    Nehej? Och vem âger dem då? Staten eller?Kommunismen dog massa av år sen faktiskt.Klart som fan jag âger mina barn!
    LÄÄÄÄÄÄSSSSSSS jag skrev det ju     de äger sig själva   men det betyder inte att de får göra som de vill för det gör fortfarande vi.  vem ääägggeeerrrr di??? din mamma och pappa??? eller du själv.
  • T T
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:10:11 följande:
    LÄÄÄÄÄÄSSSSSSS jag skrev det ju     de äger sig själva   men det betyder inte att de får göra som de vill för det gör fortfarande vi.  vem ääägggeeerrrr di??? din mamma och pappa??? eller du själv.
    Förstår fortfarande ingnting
  • varfördåför

illoi1: är det inte så att ens man äger en nu då man har gift sig?!

• illoi1
    xylifon skrev 2008-03-12 14:11:35 följande:
    illoi1: är det inte så att ens man äger en nu då man har gift sig?!
    ????????????
  • siamusen
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:10:11 följande:
    jag!

jag är myndig
Svar på tråden Tatuera barn