• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • Mandi74
    xylifon skrev 2008-03-12 16:47:27 följande:
    ska ni emla först eller?
    emla, skojar du eller! Ungen ska väl härdas med en gång! Kan inte skämma bort dom på det viset..
  • varfördåför

sant, men emla ger ju ändå inte så mycke lindring, utan det lir mer så att det blir uthärdligt så att ugen inte svimmar av smärta efter halva dagen

• illoi1
    T T skrev 2008-03-12 16:52:09 följande:
    Tänkte börja lite försiktigt och fylla på med tiden
    ja ja ok
  • jungfu

jag förstår inte hur man kan tatuera barn, små oskyldiga BARN som inte har BETT OM ATT FÅ DIG SOM MAMMA, hur skulle du känna om någon kom och kissade rakt i ögat på dig? Det är PRECIS samma sak. Jag blir så upprörd.  *anmäler*

Lilla Hanna klarar alla stormar!
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    jungfu skrev 2008-03-12 19:31:49 följande:
    jag förstår inte hur man kan tatuera barn, små oskyldiga BARN som inte har BETT OM ATT FÅ DIG SOM MAMMA, hur skulle du känna om någon kom och kissade rakt i ögat på dig? Det är PRECIS samma sak. Jag blir så upprörd.  *anmäler*
    *tar fram brännjärnet och märker den junfuliga kon*
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • jungfu
    GudsMestOskuldsfullasteLillaLamm skrev 2008-03-12 19:35:18 följande:
    *tar fram brännjärnet och märker den junfuliga kon*
    *slabbar min blöta ko-tunga på brännjärnet så det svalnar av innan skadan hinns med...*
  • siamusen
    Vad? Får man inte kissa nagon i ögat nu heller?

Ska man aldrig få ha kul eller?

Jävla nya regering
  • T T
    siamusen skrev 2008-03-12 19:50:23 följande:
    Vad? Får man inte kissa nagon i ögat nu heller?Ska man aldrig få ha kul eller?Jävla nya regering
    Jävla Reinfeldt
  • siamusen

T T skrev 2008-03-12 20:28:35 följande:

Jävla Reinfeldt
    Ja! Piss
  • T T
    Blablabla
  • jungfu
    siamusen skrev 2008-03-12 19:50:23 följande:
    Vad? Får man inte kissa nagon i ögat nu heller?Ska man aldrig få ha kul eller?Jävla nya regering
    *anmäler*
  • jungfu
    T T skrev 2008-03-12 20:28:35 följande:
    Jävla Reinfeldt
      *anmäler...*
  • jungfu

(suck, ett jävla slit att hålla rätt på alla nötter här på FL, tur att jag är så konsekvent moralisk och redig.... hur skulle det se ut annars.)

• siamusen
    jungfu skrev 2008-03-13 18:58:42 följande:
    (suck, ett jävla slit att hålla rätt på alla nötter här på FL, tur att jag är så konsekvent moralisk och redig.... hur skulle det se ut annars.)
    Ja, vi andra skulle kunna ha kul tex. Kissa varandra i ögat och så.
  • T T
    jungfu skrev 2008-03-13 18:58:02 följande:
      *anmäler...*
    Kissar i ögat
Svar på tråden Tatuera barn