• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • Pormoicheia
    Mandi74 skrev 2008-03-12 13:53:14 följande:
    Ja, fast jag har köpt sånna där halsband som ger stötar om de går för långt. Funkar jätte bra de oxå, ungarna går aaaldrig längre än vad de får..
    Tänkte göra det jag också men har snart lyckats spara ihop tillräckligt för att kunna operera ett chip i hjärnan på sonen.

Bara att styra med dosa sen. Går dessutom att uppdatera programmet allt eftersom!

Skitbra!
    It's the end of the world as we know it, and I feel fine
  • Valkyriah
    xxmeyaxx skrev 2008-03-12 13:53:28 följande:
    Jag ville tatuera en naken tjej på min sons lilla babyrumpa.Men tatueraren nekade mig. Han sa att mitt barn fick vänta tills han blev 18 år! Hallå, vem känner min son bäst? Hans mamma eller tatueraren?!
    Vilken jädra människa.
    Vadå,det är ju du som är hans mamma.Vi vet alltid bäst liksom.

Förbannad jag blir.
    T T skrev 2008-03-12 13:55:03 följande:
    www.docforest.com/foto/images/60.jpgDen här var passande
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • siamusen
    illoi1 skrev 2008-03-12 13:52:14 följande:
    vi äger inte våra barn vi har dom bara till låns de är sina egna. inte äger era föräldrar er. bra val att tving dom släpa runt på mamma resten av sitt liv
    Nehej? Och vem âger dem då? Staten eller?

Kommunismen dog massa av år sen faktiskt.

Klart som fan jag âger mina barn!
  • anhimiel

Pormoicheia: Jag provade det där med chip på min sambo, med ett katastrofalt resultat... Fick , i stället för "honey 4.1", ett snartlikt "hockey 4.1"- chip... du kan ju gissa!

• xxmeyaxx
    "Vilken jädra människa.
    Vadå,det är ju du som är hans mamma. Vi vet alltid bäst liksom.

Förbannad jag blir."

Exakt min mening, men karlsloken höll fan inte med.
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • Pormoicheia
    anhimiel skrev 2008-03-12 14:02:22 följande:
    Pormoicheia: Jag provade det där med chip på min sambo, med ett katastrofalt resultat... Fick , i stället för "honey 4.1", ett snartlikt "hockey 4.1"- chip... du kan ju gissa!
    Aj då.
    Gick det att åtgärda?
  • Mandi74
    anhimiel skrev 2008-03-12 13:53:34 följande:
    MANDI74: Näsringen kanske även kan användas för att tillfälligt (obs, jag menar högst en timma, vi vill ju inte att de små liven ska lida i onödan) kedja fast dem i hallen då vi duschar. Så att man vet var de är, de kan ju klippa av elkablar, kattsvansar eller annat onödigt med den stora hushållssaxen medans vi har quality-time i vårt hemma-spa...
    Jag brukar låsa in barnen i lällaren medans jag duschar eller om jag badar.. de kommer ingenstans, finns inga fönster eller så där inne så det känns skittryggt att ha dom där.

Problemet är bara att det är så lätt att glömma dom där.. fast de har aldrig suttit där mer än ett dygn och alla klara sig ju utan mat och vatten så länge.

Pormoicheia skrev 2008-03-12 13:56:43 följande:
    Tänkte göra det jag också men har snart lyckats spara ihop tillräckligt för att kunna operera ett chip i hjärnan på sonen.Bara att styra med dosa sen. Går dessutom att uppdatera programmet allt eftersom!Skitbra!
    önskar att vi oxå hade pengar till det, men vi har ju så många barn så det tar så extremt lång tid att spara ihop tillräckligt.. Men jag blir avis på de som kan.
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • T T
    xxmeyaxx skrev 2008-03-12 14:02:43 följande:
    "Vilken jädra människa.Vadå,det är ju du som är hans mamma. Vi vet alltid bäst liksom.Förbannad jag blir."Exakt min mening, men karlsloken höll fan inte med.
    Du får gå till en taturare som har sin salong hemma..Betala lite extra s¨å får du en tatuering,vilken du vill..

Inte för att dom blir så snygga men fan det är ju bara ungen som ska ha då spelar det ju ingen roll
  • Pormoicheia
    Mandi74 skrev 2008-03-12 14:03:29 följande:
    önskar att vi oxå hade pengar till det, men vi har ju så många barn så det tar så extremt lång tid att spara ihop tillräckligt.. Men jag blir avis på de som kan.
    Fast det har innebärt nedskärningar dock.
    Men lite trasiga kläder och dubbla tjockstrumpor istället för skor har ingen dött av
    Och matmässigt så funkar havregrynsgröt kanon!
Svar på tråden Tatuera barn