anhimiel skrev 2008-03-12 13:53:34 följande:
MANDI74: Näsringen kanske även kan användas för att tillfälligt (obs, jag menar högst en timma, vi vill ju inte att de små liven ska lida i onödan) kedja fast dem i hallen då vi duschar. Så att man vet var de är, de kan ju klippa av elkablar, kattsvansar eller annat onödigt med den stora hushållssaxen medans vi har quality-time i vårt hemma-spa...
Jag brukar låsa in barnen i lällaren medans jag duschar eller om jag badar.. de kommer ingenstans, finns inga fönster eller så där inne så det känns skittryggt att ha dom där.
Problemet är bara att det är så lätt att glömma dom där.. fast de har aldrig suttit där mer än ett dygn och alla klara sig ju utan mat och vatten så länge.

Pormoicheia skrev 2008-03-12 13:56:43 följande:
Tänkte göra det jag också men har snart lyckats spara ihop tillräckligt för att kunna operera ett chip i hjärnan på sonen.Bara att styra med dosa sen. Går dessutom att uppdatera programmet allt eftersom!Skitbra!
önskar att vi oxå hade pengar till det, men vi har ju så många barn så det tar så extremt lång tid att spara ihop tillräckligt.. Men jag blir avis på de som kan.