• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • anhimiel
    Svar på #94
    Hmm. vad jag vet finns det nåt liknande... går det bra med "vända på dygnet" eller "extremt närgången" så kanske det skulle funkar... det har dock lite andra biverkningar men fyller syftet för dina önskningar. Hitta fler på www.uppgradera-mera-nu ;D
  • DenÖdmjukaHögtÄlskadeGmoll
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:10:11 följande:
    LÄÄÄÄÄÄSSSSSSS jag skrev det ju     de äger sig själva   men det betyder inte att de får göra som de vill för det gör fortfarande vi.  vem ääägggeeerrrr di??? din mamma och pappa??? eller du själv.
    svårläsligt men helt klart tillbaka till frågan så jo visst äger man sina barn funderar på om det inte vore läckert med att göra nått nytt och föra in ägarmpmentet. Tattueringar har ju alla men jag vill att mitt barn ska växa upp och vara unikt så jag funderar på att brännmärka ett vackert mönster på barnets rygg.

Vet nån vart man kan få tag på en konstnär som kan tillvärka själva järnet? Och bränning går ju faktiskt mycket snabbare än en tauttuering jag är vek och vill inte plåga barnet för länge även om jag tror att smärta kan vara karaktärsdanande
    reserverar mig för evt felstavningar och feltolkningar
  • Mandi74
    xylifon skrev 2008-03-12 14:11:35 följande:
    illoi1: är det inte så att ens man äger en nu då man har gift sig?!
    Jo det är väl självklart att din man äger dig nu! *doohhhh*
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • illoi1

hur ska jag förklara???
    man föds av sin mamma, man fostras av sina föräldrar, men man är inte ÄGD av någon. visst är det mina barn. men jag äger dom inte, man kan inte äga en annan mäniska liksom. man är sin egen. vi har ju inte köpt dom. när de växer upp så flyttar de hemmifrån äger du fortafarande dina barn då??? och nej man äger inte sin partner heller .

• anhimiel

Jaja, nu måste jag jobba, ska bara kolla runt lite till och komma ihåg att ta ut katten från torktumlarn.. borde vara klar nu. puss o kram allihop

Oj vad jag stavat fel skäms men jag blev så fylld av inperation och skapar ust

• varfördåför

anhimiel: det lät frö riskabelt att prov dem tycker jag.. känns som att biverkningarna kan bli för stora?!

• illoi1
    Mandi74 skrev 2008-03-12 14:15:00 följande:
    Jo det är väl självklart att din man äger dig nu! *doohhhh*
    nej du ingen äger mig
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:15:58 följande:
    hur ska jag förklara??? man föds av sin mamma, man fostras av sina föräldrar, men man är inte ÄGD av någon. visst är det mina barn. men jag äger dom inte, man kan inte äga en annan mäniska liksom. man är sin egen. vi har ju inte köpt dom. när de växer upp så flyttar de hemmifrån äger du fortafarande dina barn då??? och nej man äger inte sin partner heller .
    Tyckte att siamusen förklarade ang kommunismens död bra så jag tänker inte föröka upplysa dig mera ang den saken
  • siamusen
    illoi1 skrev 2008-03-12 14:15:58 följande:
    hur ska jag förklara??? man föds av sin mamma, man fostras av sina föräldrar, men man är inte ÄGD av någon. visst är det mina barn. men jag äger dom inte, man kan inte äga en annan mäniska liksom. man är sin egen. vi har ju inte köpt dom. när de växer upp så flyttar de hemmifrån äger du fortafarande dina barn då??? och nej man äger inte sin partner heller .
    fattar inte riktigt? Klart man föds av sin mamma (biologiska) och det är väl klart man äger dem.

Inte konstigare än att jag äger min kattunge, eller menar du att den äger sig själv den med?

Love, peace and understanding...blablabla alla âr fria individer.....njaaaaaa, tycker mest det âr tomma ord. Men sa är jag ju realist ocksa.
Svar på tråden Tatuera barn