• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • anhimiel

MANDI74: Näsringen kanske även kan användas för att tillfälligt (obs, jag menar högst en timma, vi vill ju inte att de små liven ska lida i onödan) kedja fast dem i hallen då vi duschar. Så att man vet var de är, de kan ju klippa av elkablar, kattsvansar eller annat onödigt med den stora hushållssaxen medans vi har quality-time i vårt hemma-spa...

• varfördåför

gäspan: hahaha... jobbigt sådant där.. tattuera bara ett sträck över det gammla också nya nummret bredvid!

• xxmeyaxx

jaaaa!!! nu vet jag hur jag ska lösa mitt blöjproblem

ooOOxXxOOoo skrev 2008-03-12 13:20:12 följande:
    Tatuera en blöja .. sparar du massor med pengar på .
    Extra hjärna efter att man fött barn? My ass! Skulle mer tro att den satt sig i tuttarna.
  • T T
    illoi1 skrev 2008-03-12 13:52:14 följande:
    vi äger inte våra barn vi har dom bara till låns de är sina egna. inte äger era föräldrar er. bra val att tving dom släpa runt på mamma resten av sitt liv
    Nu förstår jag inte vad du menar
  • anhimiel

Lägg till nåt på Latin oxå, då blir ungen bildad på köpet!!

• Mandi74
    illoi1 skrev 2008-03-12 13:52:14 följande:
    vi äger inte våra barn vi har dom bara till låns de är sina egna. inte äger era föräldrar er. bra val att tving dom släpa runt på mamma resten av sitt liv
    Du efter att ha plågats i över 2 dygn och tryckt ut 4,5 kg barn så är det MINA barn.. jag bestämmer och jag har äganderätt på dom tills den dagen jag dör!!

De ska vara glada att jag var så snäll som stod ut och inte bara sket i det och gick hem!
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • varfördåför

elhalsban, det är bra.. gräver man ner en slinga runt tomten då som känner om de försöker pasera?

Svar på tråden Tatuera barn