Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
längtan: det betyder att du har äl INOM 24 timmar!! Grattis!!!
längtan: det betyder att du har äl INOM 24 timmar!! Grattis!!!
Idag är min tapp sååå öppen som det bara går!! Känner mig lite pilsk också, det är jag alltid vid äl Vet dock inte om jag vågar ha sex med min karl... Är rädd att han skall komma i mig trots att jag ber honom att inte göra det... *suck* Vilka problem va?
bumbi: kan spå dig, inga problem! Bara det finns en bild på ditt ansikte, finns kanske på din sida? Måste spå yess först bara!!
Men bebis, tänk om det är så att du inte älar alls, utan att kroppen bara försöker!? Läste om det på ngn sida... Kommer dock inte ihåg vilken.
Ja, det där med utebliven äl, att kroppen kan försöka flera gånger i rad utan att det riktigt går, därför kan man då få utslag flera gånger per månad, samt kopiösa mängder äl-sekret Äggen mognar och allt, men i det sista drar de sig tillbaka... Vart fan var det jag läste om det då??? *suck*
SJälv har man nu haft äl. Förra månaden hade jag älsmärta på vänster sida, månaden innan det på höger. Den här gången på BÅDA! Undrar om det kan vara två ägg som har släppt!? Har haft så förut, det har en gyn konstaterat. (För många år sedan, men vi har tvillingar i släkten.) Hoppas dock att vi INTE blev gravida denna månad... Eftersom min käre karl råkade komma i mig i fre morse. Känns dock som att risken är minimal, eftersom det ändå skillde flera dagar på sexet och äl.
Men ändå, om det skulle vara det som är problemet, då är det ju lätt fixat! Lite piller och tjo: Så är man preggo
Blä för bilar!!
iomi: JO, den är öppen. Har också kommit på att den är stängd när den känns lite öppen, men nu är den verkligen ööööppen Inte lika mkt som häromdagen, men nästan. Tror dock att den håller på att stänga sig. Vi får väl la se imorgon. -Men vad kul, alltså, bim +10 är ju nästan vecka sju!! Då är du nästan framme vid målet ju!!
Du stannar väl kvar här lite grand? Vill ju veta hur allt går!
toyama: Jo men visst!!!
kaslin: hejsan hej!! Vi HAR saknat dig!! Du är ju så rolig när du fikar med din bästa väninna
Vi misstänker ju också att vi fick mf, har ju mått helknas ända sedan mensen kom. Men nu börjar det bli bättre, brösten ömmar inte längre och yrseln och pms:en i allmänhet har lagt sig. Lagom till nästa mens liksom!! Hahaha!! Men ta ett test du, det kan ju ha varit ngt knas med allt, blödde du mkt eller lite?
kalin: Bra att du anmälde, men har jag missat ngt? Skrev hon ngt elakt eller så?