Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?
det låter bra det!!!
det låter bra det!!!
växtvärk det drar här med särskilt när man reser sig fort. eller står upp och kröker ruggen liksom putar ut med magen.
se det kanske är ett litet mirakel det är nog det den gör
Glad Påsk.
hur känne det bebis! som mens éller inte?
Tjoho jag tror vi har en till gravid bland oss!!!!! nej har heller aldrig varit med om att det kommit upp efter tiden gått ut. tatt 16 test bara denna månad *håller tummarna* du måste vara gravid tapp info hur är den nu ikväll?? kram
ta det lungt jag tror den ställer om sig till grav. tror den drar ihp sig som en fjäder. och blir kort och tjock.
jag tror den kan vara nästan hur som helst inte fan är det nån som känt på alla gravidas tappar. ingen mer än jag som känt på min då i alla fall. och då kan man inte säga att så ska den vara dom säger ju hård i mjuk utan på. men en del har hård en del mjuk. sen beror det på om man tar i eller slapnar av när man känner på den tar man i blir den lång är man avslappnad blir den kort.
när hade du bim igentligen??
men kan det inte vara nidis då eller är det försent för det kan ju vara upp tillett dygn och ibland mer. och man kan ju ha första mensen så det är ju inte omöjligt det heller. när ska du testa dig ?