• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Maraschino
    Pannkakan skrev 2008-03-30 19:13:24 följande:
    Vad kul att ni hade det bra på kursen!När vi ändå är inne på namn och sånt så funderarde jag lite på vilka som gärna undviker sina riktiga namn på nätet?Jag är sånn, så ni som vet vad jag heter - kalla mig helst bara Pannkis.Tack så mycket för allt beröm förresten. Nu ska jag försöka komma igång och teckna lite elller åtmindstonde få klart en massa brev som ska skickas iväg, men som jag har så svårt att hitta den bästa möjliga formuleringen till.
    Jag undviker oxå helst att gå ut med mitt riktiga namn på nätet i öppna forum och så, ser inte att det finns någon vettig anledning till det heller.

Måste oxå säga att dina tårtor blev jättefina, gitarren var jätte läcker!!
  • JFL

Jessica: Tack vännen Ja det var synd att du inte kunde komma dit. Men Anette planerar att ordna detta varje år framöver så det finns många tillfällen

I ღ cakes
  • greeneyes
    Aiwendil skrev 2008-03-29 21:34:57 följande:
    MariaX m 2Tack själv Det var verkligen jättekul... Och jag lägger väl in min lilja här också då...Detta är ju min allra första blomma på tråd.har ju gjort några enkla rosor (ej på tråd) förut.. så...Det är ju inte världens finaste lilja men.. jag är nöjd ändå
    aiwendil: wooow, jättefin ju! så det var kurs idag? har missat helt, vad var det för kurs som ledde till så fin blomma? *vill också kunna*

själv sitter jag på jobbet, men inte alls motiverad.. fick veta idag att det blir nog stort tårtbak inom ett par veckor, men inte alls den typen man önskat utan begravningstårtor snarare.. vi fick besked att min farmor inte kommer att klara sig veckan ut.. usch, känns jättefel att sitta på jobbet och hålla skenet uppe liksom, men vad göra?!..
    blir mycket gladare av alla fina tårtor här
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • JFL

G-E: åh vad tråkigt med din farmor,  beklagar verkligen att hon är så dålig. *Kram*

I ღ cakes
  • greeneyes
    JFL skrev 2008-03-30 19:50:08 följande:
    G-E: åh vad tråkigt med din farmor,  beklagar verkligen att hon är så dålig. *Kram*
    tack!
    Maraschino skrev 2008-03-30 19:27:23 följande:
    Jag undviker oxå helst att gå ut med mitt riktiga namn på nätet i öppna forum och så, ser inte att det finns någon vettig anledning till det heller. Måste oxå säga att dina tårtor blev jättefina, gitarren var jätte läcker!!
    ..på tal om namn så var mitt nickname förut Jossa82, och då kunde ju de flesta klura ut vad man heter, haha..! Men sen ändrade jag, fast här i tråden har jag inga problem med namnet, så länge man håller sig borta från efternamn.
  • Solaika
    Pannkis.. tänkte bara säga att jag inte bryr mig ett smack om vilket namn ni använder.. Jag är inte så anonym av mig
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • greeneyes

jfl: sorry, missade  din bild SkrikandesGenerad , din blomma var toppenfin den också! Ni är verkligen konstnärer!! Låter som en toppenbra kurs!

• Aiwendil
    greeneyes
    Åh vad tråkigt med din farmor
    Min mormor låg inne förra året och då sa dom till oss att hon inte hade långt kvar...
    Hon lever än så man vet ju aldrig..
    Men jag förstår din känsla..
    En nära vän till mig dog ju förra året. Helt plöstligt, 37 år gammal.
    Jag hade planerat hennes födelsedagstårtor men istället blev det begravningstårtor.
    Hemskt och det plågar mig ännu

Tack för beröm om liljan.
    Det var en kurs med Carol Haycox och det var enormt givande och skojigt!
    Mamma till världens finaste Isak född 07-03-09
  • JFL
    greeneyes skrev 2008-03-30 21:53:53 följande:
    jfl: sorry, missade  din bild  , din blomma var toppenfin den också! Ni är verkligen konstnärer!! Låter som en toppenbra kurs!
    Ingen fara Tack så mycket Vi bara följde anvisningarna
    I ღ cakes
  • MariaX m 2

greeneyes - Vad sorgligt med din farmor, jag vet hur det känns, min mormor dog förra året och det var jobbigt. De har ju lixom funnits hela ens liv

Pannkakan och ni andra oxå förstås - Jag är nog väldigt anonym på nätet, jag har inte ens kort på nåt annat än tårtor och sånt i mitt galleri. Inte för att det spelar såå stor roll men jag är gärna MariaX. Även på kurs

Aiwendil - Jag har planer! På ett hobbyrum alltså, funderar på att sno barnens lekrum...

Ikväll har jag suttit med blommor igen, fick inte nog igår Jag undrar hur många timmar om dagen jag lägger på blommor: fundera, göra och fundera lite till, kolla i böcker, kolla på nätet på riktiga blommor... Mycket tid blir det

Sov gott, nu är det dags för mig att krypa till kojs

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd