Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Halloj!
Nu snurrar det runt mycket i mitt lilla huvud,men jag ska försöka komma ihåg alla.
JFL och Aiwendil och Maria...vem var den fjärde? : Kul att höra att kursen var lyckad. Och jättefina liljor fick ni till också. *grön av avund*
Greeneyes: Åh, vad tråkigt att höra om din farmor. Hoppas det blir bättre med henne.
Det är ett år sen min morfar dog och jag saknar honom fortfarande väldigt mycket. Tycker att jag kan se honom lite överallt när jag är ute, lite jobbigt faktiskt.
Nu måste jag jobba vidare.
Ta hand om er!
jessica6
Det var Troxii som också var med oss på kursen ![]()
tack allihopa, era tankar värmer ![]()
kopierat från stora tråden:
Greeneyes: kan absolut rekommendera sprayen, jätteskojig. Pärlemorsprayen blir supersnygg på tex. bröllopstårtor.
Kan annars rekommendera patchwork cutters...gå in under utstickare, tror jag. Härliga att arbeta med. Har gjort några tårtor med de och det går att variera väldigt mycket så det är alltid uppskattat, framför allt av barnen.
Orkideé utstickare: phalaenopsis är väldigt fin, rekommenderar den också.
Tycker iof att det mesta på kakburken är skojigt, hahaha!
Någon färg man bara måste ha är glitterfärg, metallic....det blir så himla fint på tårtor och dekorationer.
Nej, nu ska jag bada min lilla smutsgris här.
Ta hand om er!
Kram!
stella & maria: hm, tack för förslagen.. fattar dock inte riktigt *korkad*, men jag får väl testa mg fram, och om inte annat såska jag handla lite på C&D, o där lär väl anette ha koll kanske? vet dock inte hur jag ska passa allt ihop, känns som att det blir fel proprtioner med jättestort blåbärsris o sen träd o svampar osv.. hm, vet inte hur jag ska få ihop det..
Tänkte bara kolla så ni lever allihopa. Det är så tyst här ![]()