Godförmiddag i tråden! Har precis vinkat av dottern som ska få vara hos farfar och hans fru på landet och busa hela dagen, sen ska hon till sin stora lycka få sova över. Hon har varit hispig över detta sen imorse, packat sin lilla väska och stått i förnstret och väntat, lilla sötgurkan
Kommer att bli skönt för henne att få vara "bara Molly" och inte ha lillbrorsan släpandes i fötterna hela tiden
Här hemma blir det inga större utsvävningar för min del, maken kommer att greja med renoveringen hela dagen, och sen till kvällen ska han på klassträff med sin gamla 9a. Han säger att han nog kommer att gå hem tidigt och kommer att fixa att greja med köket imorgon också, jag är lite skeptisk måste jag säga, haha... Jag och lilleman kommer alltså att ha kvällen för oss själva, han sovandes i spjälisen och så jag då i soffan med godisskålen fylld till bredden
Hjorthan, men neeej vilken otur! Hoppas badet gjorde nytta och att du just nu är i full färd i trädgården!
Lcroft, log ganska igenkännande när jag läste om trehjulingsepisoden, här är det samma sak om å om igen... Senast var det maken som kom hem med flera meter svart tyg med döskallar, som han ville att jag skulle sy gardiner och själskydd av till Micks rum
Men det var bara att bita i det sura äpplet och sy för glatta livet...
Tårtis, hoppas du har det mysigt i torpet just nu! Här är det tyvärr skitväder, visserligen uppehåll, men regnet hänger i luften. Jätefin skylt! Hittade en hel del jag ville ha på den sidan... 
Musli, trevligt att få vara lite lurig! Är X antal månader, om inte säga år sedan jag var det minsta lurig, haha... Ska ju till Barcelona med barndomskompisen, får se om jag kan råda bot för det då
Säger som tidigare kloka talare, tanka ordentligt när han är hemma!
Hedda, haha, nej det där med att bli lite extra sliten känner man ju igen...