Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

GAAAaaahhhh vilken ruskig resfeber jag har nu! Och då ska jag bara på en liten ynklig weekend till spanien... Men sant, jag är helt ur gängorna av nervositet! Imorgon kl 05.21 går tåget till arlanda, och sen är vi på väg. Håll tummarna att vi får det mysigt!

Ang plasma, så har vi 2 st då maken är teknikfreak och var "tvungen" att köpa en till varje våningsplan. Smälter ändå in rätt fint, vi har ju mycket detaljer i svart, och den vi har i vardagsrummet har svart pianolack, riktigt tjusigt faktiskt

numberone och Kaktus, håller tummarna att ni slipper vänta så länge till, blir ju extra jobbigt om det nu slår till och blir snorvarmt. Att vara höggravid och svullen i sommarhettan är VIDRIGT, så det hoppas jag innerligen att ni slipper!

Gullfina, håller tummarna att du finner något annat nånannastans som passar dig bättre Jättejobbigt att inte trivas, råkade ju ut för det när vi köpte vårt första hus som finns i en liten by utanför falun. Första halvåret var ok, sen blev det bara värre och värre, kände oss inte hemma varesig i hustet eller byn, och det var ganska jobbigt att inse att vi nog skulle bli tvugna att sälja. Var superskraja för att vi inte skulle få huset sålt eller hitta nåt nytt i rätt tid, men det gick som smort när vi väl bestämt oss! och nu trivs vi ju jättebra, faktiskt bättre och bättre hela tiden! Kram till dig!

• zandrisen

Hej tjejer!
    Nyss återkommen från en underbar weekend i Barcelona, och idag fyller jag inte mindre än 30 år! Fattar inte var tiden tog vägen???

Iaf, Barcelona var mycket trevligt, shoppade massor av kläder och skor, och kikade runt i underbara inredningsbutiker, där jag tyvärr inte hade råd att handla nåt... Kostar ju lite att forsla hem om man nu slår till på nån trevlig fåtölj eller så, haha...

Hur är det med alla er? Inga bebisar som ploppat under tiden jag var borta?

• zandrisen
    Tack för alla gratulationer tjejer  Glad

Hade en riktigt mysig dag, trots att jag jobbade större delen av den. Jobbarkompisarna hade köpt tårta och blommor till förmiddagsfikat, och sen på kvällen var jag och maken ut och åt på resturang, första gången vi är ut med både Moly och Mick i släptåg, var skitmysigt! Härligt med det fina vädret också, satt på uteservering och njöööt! I helgen blir det kalas på riktigt, först vanligt tårtkalas och öppet hus för typ släkt och så, sen på kvällen blir det grillning med kompisarna.

Duktiga Umbro som kämpar på med sina målningsprojet, blir såååå fint!
  • zandrisen

Godmorning girls!

Numberone, stackare vad jag känner med dig! Har varit höggravid och stor och svullen och varm två somrar, och det var bland det värsta jag varit med om! När det var som värst fyllde jag seriöst badkaret med kallt vatten och låg där som en flodhäst och frustade, haha

Umbro, Barcelona var härligt, mend et var ännu härligare att komma hem! Kan inte fatta hur man kan sakna sina barn så mycket bå bara några futtiga dagar?

Har nya bilder i bloggen med lite sneekpeek på köket samt på presenter jag fått igår

Länk här nere

• zandrisen
    Kaktus76 skrev 2008-06-04 11:41:41 följande:
     Tjena tjejer!!Slänger in en fråga som INTE har med inredning att göra: Vet ni om man kan vara illamående i slutet av graviditeten? Hör det liksom ihop? Har kräkts inatt och mår allmänt illa nu??
    Är ganska vanligt att må illa på slutet, det är bebis som bökar runt så att allt trängs ihop... Inge kul!
  • zandrisen
    Kaktus76 skrev 2008-06-04 11:45:37 följande:
    Nej här är jag Inga tecken här att något är på g!!!!!!!!!..........................Vilken fin tapet du har i köket. Vart kommer den ifrån?
    Tapeterna kommer från Boråstapeters kollektion "Flora", jättefina! Och inte jättedyra heller

Igår blev gästrummet klart! Nu är det "bara" lister och kontakter och sånt kvar, sen är vi klara med undervåningen!!! Ja, om man bortser från badrummet då, men det skjuter vi på framtiden som det ser ut nu. Bilder får ni se efter helgen, ska se till att fota massor nu när jag storstädat inför kalaset! Då får du massa bilder Numberone, hoppas bara att de muntrar upp dig såpass så att förlossningen kickar igång, haha
  • zandrisen
    numberone skrev 2008-06-05 11:41:01 följande:
    Zandrisen:Iiiiih ser fram emot att få snoka runt bland mass bilder!!!!
    Får se hur jag mår på söndag, annars blir det måndag bilderna dyker upp. Var inne i din blogg förresten, och såg att du bara gått upp NIO ynkliga kilo! Herreminje, jag gick upp det dubbla, haha...
  • zandrisen

Godafton damerna!
    Nyfirad och sådär mosigt trött, men nu har jag iallafall fotat som en galning på hemmet så att ni får se! Finns i bloggen: http://zandrisens.blogg.se/?tmp=08190114

Kaktus, jättefin klocka!

Umbro, men gud så skönt att slippa ståhejet med ett barnkalas hemma... Har tyvärr inget liknande i närheten, närmsta man kan komma är väl mac donalds, och det är inte Molly så förtjust i.. Vi ska ju fira hennes femårsdag om två veckor, håhå vad sugen jag är

Hedda, men shit vilken fin! Och inte tycker jag du betalat nåt överpris, jag som är i auktionssvängen har sett ett flertal liknande skapelser gå för 8-10 tusen!!! Ett bra argument att ha till hands när du berättar för sabon, hehe

Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.