Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
GAAAaaahhhh vilken ruskig resfeber jag har nu! Och då ska jag bara på en liten ynklig weekend till spanien...
Men sant, jag är helt ur gängorna av nervositet! Imorgon kl 05.21 går tåget till arlanda, och sen är vi på väg. Håll tummarna att vi får det mysigt!
Ang plasma, så har vi 2 st då maken är teknikfreak och var "tvungen" att köpa en till varje våningsplan. Smälter ändå in rätt fint, vi har ju mycket detaljer i svart, och den vi har i vardagsrummet har svart pianolack, riktigt tjusigt faktiskt
numberone och Kaktus, håller tummarna att ni slipper vänta så länge till, blir ju extra jobbigt om det nu slår till och blir snorvarmt. Att vara höggravid och svullen i sommarhettan är VIDRIGT, så det hoppas jag innerligen att ni slipper!
Gullfina, håller tummarna att du finner något annat nånannastans som passar dig bättre Jättejobbigt att inte trivas, råkade ju ut för det när vi köpte vårt första hus som finns i en liten by utanför falun. Första halvåret var ok, sen blev det bara värre och värre, kände oss inte hemma varesig i hustet eller byn, och det var ganska jobbigt att inse att vi nog skulle bli tvugna att sälja. Var superskraja för att vi inte skulle få huset sålt eller hitta nåt nytt i rätt tid, men det gick som smort när vi väl bestämt oss! och nu trivs vi ju jättebra, faktiskt bättre och bättre hela tiden! Kram till dig!