Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Godmorgon!
Nu har jag och maken ägnat 2 kvällar i rad på att diska oss igenom allt porslin och annat som ska in i köket. Diskmaskinen har gått varm, och igårkväll diskade jag igenom det FYRA serviser jag har med guldkant, medans maken torkade för glatta livet... Kan ju säga att jag var rätt skrynklig efteråt
Men nu är allt rent å fint och instuvat i lådor och skåp, weiii
Ska fixa och dona lite med gardiner och annat pyssel, sen kommer det bilder så att ni får se slutresultatet!
13 år imellan, vi har tvärr hiskeligt långt till närmsta Ilva, annars ksulle jag lätt kunna tokshoppa där! Jättedyrt att köpa via nätet därifrån, kollade vad det skulle kosta i frakt att skicka ett koskinn, och det skulle gå på över tusenlappen
Fast jag kan å andra sidan vänta tills jag hittar ett till bra pris nån annastans.
Vad ska alla ta sig för idag då?
Har vart och fått mina 4 månatliga kortisonsprutor, och är hiskeligt grinig. Har fått två ruggigt fula handledsstöd som det är meningen att jag ska ha på mig jämt nu. TUR att dom fanns i svart, men det är fortfarande ingen höjdare att spatsera runt med dessa när man är inte ens trettio (tre små veckor kvar). AAAAaaaaarrrrggghhhhhh, jävla skitkropp!!!!!
Efterlyser hursomhelst också goda och gärna lättbakade anrättningar!