Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Tårtsmulan: Skönt att höra att din far gått igenom op och mår bra. Så underbart fint du fått det på din balkong. Jättefina möbler. Så mysigt det kommer att bli när allt står i blom. 
Libero: Tur med dynorna. ibland skall man ha flax. Svägerskan tände eld på en dyna och när hon skulle köpa ny så fanns den givetvis inte mer. Men hon hade sån flax att hon hitta en instoppad mellan andra dynor. 
I dag så skall det bli upp till 18 grader varmt här så jag läääängtar tills kl blir fyra och jag får gå hem från jobbet.
. Gillar han att gå i shorts tror ni????
I går så oljade jag in tre stolar till. Har sagt till mig själv att jag ställer inte ut utemöblerna förrän jag oljat dem så nu är 6 stolar oljade och ute. Bara två kvar. Tyvärr så sitter lite av oljedoften kvar på mina händer. Men det är det värt.

Längtar till vi kan börja vara där nere. Annars så har jag mest varit i trädgården och plockat maskrosor. Skönt med vädret som gör att man kan vara ute mycket.
) på söndag men vi skall ha kalaset på torsdag. Jag skall på möhippa på lördag så jag är nog inte så pigg på söndag.
Låter underbart med lite omväxling tillsammans med familjen. Lite knasigt med mig och musli med visserligen men jag lovar att vi skall sköta oss. 
) så jag känner att jag har att göra i dag. Kalas för sixten i morgon men sen letar jag upp Nublu och hoppar upp på HENNES rygg