Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Eddan: Då blir det ju ytterligare ett ställe att logga in på. Var så smidigt när jag hade allt samlat här på FL. Allt låg under favoriter. Lite lat av mig 
Eddan: Då blir det ju ytterligare ett ställe att logga in på. Var så smidigt när jag hade allt samlat här på FL. Allt låg under favoriter. Lite lat av mig 
God morgon flickor.
Här är det mulet i dag och lite kyligare i luften. De har ju sagt att det skall bli regn och det är ok bara det går över till fint väder snart igen.
Har ju tänkt att plantera ut mina luktärter och solrosor i dag.
Jag har turen och fått ärva en del trasmattor som min mormor har vävt. Min man är inte lika förtjust i dem men det struntar jagi. Skulle dock vilja ha tag i en stor trasmatta att ha under vardagsrumsbordet. Får leta vidare...
Musli: så spännande att få följa med från början. Och det kan ju bara bli bättre. 
Zandrisen. Så skönt att få allt rent och på plats. Väntar ivigt på bilder.
I dag skall jag och Sixten åka till hans mormor och kolla på kycklingar. Sist han sov över hos mormor så passade tuppen hönerna för de låg på ägg och Sixten tyckte det var väldigt spännande. När han fick reda på att kycklingarna hade kommit så sa han att nu är tuppen glad.
Sen så skall jag tillbringa kvällen med att gräva nya rabatter.
oj så mycket fint ni visar i era bloggar. Blir både inspirerad och avundsjuk.

Nu går livet alldeles för fort för mig så jag får ta ledigt i morgon för att hinna med allt jag skall göra. Hann göra klart halva rabatten i går och måste göra klart den i dag för jag fick hem växter jag beställt via nätet i förrgår så de måste ner i backen NU. Men först så skall jag på vårsoare på Sixtens dagis och sen så behöver jag handla mat och sen vadd i en tygaffär. Får inte ihop allt det med tanke på att jag slutar jobbet 16.00. Var är min lottovinst????
Vill vara hemma ett tag nu och få lite gjort.

God morgon flickor.
Här är det växlande moln/sol och fortfarande kallt, frost i natt igen. Men de lovar lite varmare väder igen.
Det är sju veckor kvar till våran semeter sa gubben i veckan och då hajade jag verkligen till. Hade inte tänkt i de banorna. Med andra ord, snart är semestern här. 
Under våran semester så skall vi klä om ena sidan av huset och sen tillbringa resten av tiden i husvagnen. Lite dagsutflykter blir det också. Ta dagen som den kommer och hoppas på riktigt fint väder.
3,5 veckor kvar. Det är ju snart. WOW
Då håller vi tummarna att sommarvärmen kommit då.
God morgon flickor.
Här är det mulet än med lite mörka moln. Lite regn får gärna komma men det lurar oss säkert. Torrt som fnuske här nu.
Låter som ni haft en mysig helg allihop. Visst är det skön med en dag för oss mammor. Oj vad fika det blev i går. Nästan så tom jag tröttnade men bara nästan. 
I dag skall jag shoppa kläder med min 16-åriga son. Det brukar gå på en kvart så är han klar. Inte kräsen när det gäller kläder.
(ovanlig 16-åring) 
Zandrisen. Vi firar inte heller morsdag hemma. Maken (och jag) har samma åsikt som din make. Samma gäller alla hjärtans dag osv men vi åker ändå till våra mammor och firar dem...