Inlägg från: Mettan69 |Visa alla inlägg
  • Mettan69

Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.

nublu skrev 2008-04-30 09:23:53 följande:
    Mettan: Hoppas att du är simkunnig! Eller tänker du sno en jolle någonstans och paddla till Pärnu?
    Nähä då gick inte det heller. Lite för kallt i vattnet för mig just nu. Förvånad Då får jag väl vara hemma som vanligt då. Flört

Hemma och hemma, jag skall ju till storstaden Göteborg på möhippa på lördag så jag kommer nog ha kul jag med. Skrattande 
  • Mettan69
    Kajsa M skrev 2008-04-30 15:57:12 följande:
    blandkuddarobusigabarn.blogspot.com/Nytt inlägg - välkommen!Vitt och ruffigt!
    Så enkelt men ändå så vackert.  Mycket fint jobbat.

Nu loggar jag ut inför helgen så jag önskar er alla en underbar helg. Hoppas solen lyser skönt på er alla.  
  • Mettan69

God morgon flickor.

Här skiner solen i dag också. Gjort det sen i fredag och det är ljuvligt.  Skickar lite stråle åt sandrisens håll. Hemma går det sakta men säkert framåt. Var på möhippa i lördag så på söndagen var jag inte jättesnabb i vändningarna. Cool Klippte gräset och vattnade blommorna. Det var vad jag orkade med den dagen. Maken har satt klart staketet och börjat på räcket till altanten. Måste skärpa mig och ta kort och visa er. Ni är ju så snälla och visar kort och inspirerar mig. Kyss Idag skall jag måla överliggar (till altanräcket) och bara ta det lugnt den lilla tid som blir över efter jobbet.

• Mettan69

Zandrisen: Vart skall ni resa? Är sugen själv på att resa men renoveringar av huset kommer först så det lär dröja några år innan vi kommer iväg igen.  Men vi är ju "unga" (40)  så vi hinner med det senare Cool

• Mettan69

God morgon flickor.

Hjorthan. Du gör helt rätt som kontaktar läkaren igen. Så här kan du ju inte ha det. Även om en op låter läskigt så är ju det att föredra om värken kan försvinna. Hoppas du får en underbar lillsemester i danmark. Cool Känner vi din man rätt så följer han gärna med sin fru så hon får shoppa lite Flört

Umbro. Jättesöt. Tänk om man hade fått en sådan när man var liten. Räcka ut tungan

Gårdagen gick åt till att handla och tvätta och röja hemma. Vardagslivet stannar inte för att solen skiner. Förvånad Men jag fick en promenad på kvällen så lite egentid fick jag allt. Skrattande

• Mettan69
    Puh76 skrev 2008-05-06 08:12:46 följande:
    Mettan. Jag tog också en promenad igårkväll. Gick i 1½ timme!
    Visst är det underbart skönt.  Älskar att det är ljust även när man kommer hem från promenaden fastän det  är kväll.
  • Mettan69
    Puh76 skrev 2008-05-06 08:31:53 följande:
    Mettan: ja verkligen. Fast det var lite kallt i vinden. Jag gick ju på stranden.
    Ååååh nu blir jag avundsjuk. Vi skall ner till husvagnen till helgen och sätta upp tältet och sova över för första gången i år. Längtar som en tok. Skall blir så skönt att ta en promenad ner till hamnen med pojken och bara gå där och mysa.
  • Mettan69
    Puh76 skrev 2008-05-06 09:01:00 följande:
    Mettan: Ja men det låter ju jättemysigt. Jag har ju turen att ha stranden precis vid husknuten nästan!!
    Får jag flytta hem till dig? Lovar att inte vara ivägen Oskyldig Vill också bo vid havet.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.