• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • Anki 82

Jag hatar också ALLA diskmedelsreklamer med glada människor! Som den nya YES "Älskling titta på den här smutsen" säger han med världens bredaste leende. Vem fan är glad över att behöva diska en ingrodd gryta???

• Doriss
    Svar på #10
    Jag bara hatar Arla reklamen, hon med kossorna. Jag vill inte se henne och jag bryr mig inte om att hon kunde säga mu när hon var liten. Fy! Jag e nog ensam om att tycka detta, alla tycker den e så mysig. Jag kräks!!
  • Hexx

Hihi, jag tycker den reklamen är toppen. Blir lite avis på henne tom. det ser så mysigt ut.

Doriss skrev 2008-04-04 23:18:55 följande:
    Svar på #10Jag bara hatar Arla reklamen, hon med kossorna. Jag vill inte se henne och jag bryr mig inte om att hon kunde säga mu när hon var liten. Fy! Jag e nog ensam om att tycka detta, alla tycker den e så mysig. Jag kräks!!
  • Anki 82

Nädå jag kräks också på ko-tjejen Hon är en aning för myspysig och naturlig.

• Laura05

Den där ko-tjejen verkar ju inte så lite knäpp. Helt skruvad.

• Melike

hahaha ! :) jag tycker de e jätte söta hon o sonen när han klappar henne istället för kossan :D hahaha han menar typ att hon e en kossa :D

• Anki 82

En annan man hatar är ju den för kaffemaskinen. Han som dricker sitt kaffe och lämnar dricks på sitt eget köksord. Den där blicken och när han skakar på huvudet för han kommer på att han är hemma får mig att må illa

• sammetrocker

MJO 81 skrev 2008-04-04 22:54:20 följande:

Åhh nu kommer jag inte på vad reklamen är för men det är typ säckpipemusik som spelas och så är det en över-käck tant som springer runt på en massa aktiviteter hit och dit bl.a. steppar hon och har sig... Jag vet inte riktigt exakt vad som stör mig med denna reklam men jag HATAR den...
    Det är för nå vitaminer! Å den är rätt dryg...
  • sandra1978
    Maggis skrev 2008-04-04 22:55:52 följande:
    Parlinotomtarna. Äckliga är de.
    åh visst är dom, jag blir fysiskt illamående när jag hör o ser dom.
    Hur i hela världen kan man göra en så läskig reklam?!
  • GurraC

Jag förstår inte hur ni kan sitta och glo på reklamen. Själv zappar jag alltid till en annan kanal när den dyker upp eller snabbspolar förbi om jag har spelat in.

Svar på tråden Reklam jag hatar...