Reklam jag hatar...
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
Jag hatar också ALLA diskmedelsreklamer med glada människor! Som den nya YES "Älskling titta på den här smutsen" säger han med världens bredaste leende. Vem fan är glad över att behöva diska en ingrodd gryta???
Hihi, jag tycker den reklamen är toppen. Blir lite avis på henne tom. det ser så mysigt ut.
Nädå jag kräks också på ko-tjejen
Hon är en aning för myspysig och naturlig.
Den där ko-tjejen verkar ju inte så lite knäpp. Helt skruvad.
hahaha ! :) jag tycker de e jätte söta hon o sonen när han klappar henne istället för kossan :D hahaha han menar typ att hon e en kossa :D
En annan man hatar är ju den för kaffemaskinen. Han som dricker sitt kaffe och lämnar dricks på sitt eget köksord. Den där blicken och när han skakar på huvudet för han kommer på att han är hemma får mig att må illa
MJO 81 skrev 2008-04-04 22:54:20 följande:
Jag förstår inte hur ni kan sitta och glo på reklamen. Själv zappar jag alltid till en annan kanal när den dyker upp eller snabbspolar förbi om jag har spelat in.