Reklam jag hatar...
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
Jag satt just och funderade på hur mycket jag tokhatar hårfärgsreklamen med Pernilla Wahlgren och hennes mamma. Jag kan inte beskriva hur ofattbart töntig den är.
"Oh mamma, jag har färgat håret *tihihihi*" *slänger med håret*
GGGGGAHHHHHH!!!
All dubbad reklam, typ Toffee fee (nej stavas väl inte så, I know), werters original osv.
Eniros äckliga reklam med deras äckliga gula små tomtar.
Den fula reklamen för pan pizza el vad det e med killen som sitter o chattar med sin morsa över msn
Willys reklam. Den med kakorna. Stackars barn.
Måste bara lufta mig lite...
Jag hatar verkligen reklamen med den där tjejen som har svamp i underlivet, som lyssnar på musik i öronlurar och dansar runt och river sig i skrevet. Sen kommer tre killar in i rummet, som hon inte märker, och deras skratt och uttryck när de tittar på henne stör mig nåt enormt!! Känner mig till och med nästan lite kränkt av reklamen!!!! Killar kliar sig mer i skrevet överlag tror jag... fast t.o.m. min sambo tycker den reklamen är sjukt kass.
För det mesta gillar jag reklamen tycker den kan vara ganska rolig. Men det finns en reklam jag har lite svårt för och det är parlinos.
Förstår inte syftet med den reklamen.
Jag hatar reklamen där det låten går "maria, you got to see her"!!!!!!!!!!!!!!
Favorittråd
Jag avskyr
Kellogs cornflakes, den där med : prova den i 14 dagar så ska du se..... *bläh*
All reklam från Parlino (minns namnet bara för att jag läste tråden, så nej reklamen har inte funkat
)
Den med saften där familjen är på picknick och sträcker ut glasen o vips så regnar det fast inte på familjen, bara i glasen
MQ's konstiga dansnummer (påminner mig om ålar)
Pernilla-reklamen (den var inte ens bra på orginalspråk med orginalskådespelare)
Babybell är så kass, likaså toffeffe, merci
Det är få företag som kan konsten att göra reklam som man vill titta på. I de flesta fall så stänger man av ljudet på tv:n alternativt bytar kanal (fast jag tror alla tv-bolag är överens om att försöka ha reklam samtidigt så man inte ska kunna komma undan)
Haha, vilken kul läsning
Själv irriterar jag mig lite på Coops (i och för sig trevliga) rytmiska rabblande av produkter (typ "sallad, sill, müsli, timjan, dadlar, dill" osv). Det jag irriterar mig på är att de visar ett glas apelsinjuice när tjejen säger äppeljuice.