• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • Isa med Flisan
    hennapenna skrev 2008-04-07 13:41:35 följande:
    Haha, vilken kul läsning Själv irriterar jag mig lite på Coops (i och för sig trevliga) rytmiska rabblande av produkter (typ "sallad, sill, müsli, timjan, dadlar, dill" osv). Det jag irriterar mig på är att de visar ett glas apelsinjuice när tjejen säger äppeljuice.
    Det har jag inte tänkt på
  • Olw

Perlina eller perlingo, de där fula jävla gula tomtarna!
    Blir verkligen irriterad på den reklamen

• Smurfan JM
    hennapenna skrev 2008-04-07 13:41:35 följande:
    Haha, vilken kul läsning Själv irriterar jag mig lite på Coops (i och för sig trevliga) rytmiska rabblande av produkter (typ "sallad, sill, müsli, timjan, dadlar, dill" osv). Det jag irriterar mig på r att de visar ett glas apelsinjuice när tjejen säger äppeljuice.
    Men hon säger väl "Äpplen, Juice..."
  • Suri

Jag harar coca-cola reklamen "the perfekt breakup". Killen som ska göra slut med sin tjej och hon är så förstående att han vill vara med andra tjejer typ... Blir skitsur varje gång!!!

• Smurfan JM

Smurfan JM skrev 2008-04-07 15:43:38 följande:

Fel av mig, hon säger ju "Ärtor, juice"
  • hennapenna

Aha! Så är det säkert. Fast jag tycker det låter som "äppeljuice", så det är iallafall lite irriterande
  • hennapenna

Smurfan JM skrev 2008-04-07 15:51:42 följande:

Fel av mig, hon säger ju "Ärtor, juice"
    Va? Ärtor? *S*
  • Madeleine 89

Jag trodde hon sa äpplemos :) haha.
    fast hon pratar så fult så svårt att höra.
  • Virriga Vera
    Iroyg skrev 2008-04-04 22:49:26 följande:
    MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh!
    Den s.k kallade koreografin är en 70-tals dans som heter The Bump och det sjunger de också i låten. BVar väldigt poppis på Disko runt om i världen under senare delen av 70-talet.
Svar på tråden Reklam jag hatar...