Reklam jag hatar...
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
Hitta.se. De där 2 tecknade gubbarna som pratar halsmandlar. Hemsk!
Nån reklam som jag verkligen hatar är den för det norska flygbolaget som man kan flyga med i Sverige. Han är bara för mycket
Håller med, så jäkla äckliga! Och då ska du veta att en av mina elever kommer imorgon att hålla ett föredrag på engelska om dessa reklamtomtar som hon h a t ar! Det är en argumenterande presentation och de ska uttrycka sina åsikter för något de känner starkt för eller emot. Det ska bli mycket intressant!
De värsta reklamerna är Arla!
Gaaah jag blir så störd på den där tjejen. "Ska du klappa kossan?"
Ehh... Hon är läskig.
Och i den andra reklamen när hon pratar om sitt ofödda barn. Hon pratar även om det första hon sa.
"Muuuu" och så fingrarna som horn. Bläääsch.
jag ogillar många, men absolut värst är parlinos. jag fattar inte ett skit, dom är läskiga och låter besatta
Hehe, hmm, jag gillar verkligen MQ-reklamen, den är mysig. Gillar verkligen Arla-reklamerna också! Sambon och jag sitter bara och ler åt den där himla gosungen på kossan.
Ungen som dansar i matstolen, Kavli, den är ju underbar!
Men däremot är Pernilla hemskt pinsam.