• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • hennapenna

Madeleine 89 skrev 2008-04-07 16:11:44 följande:

Smurfan JM skrev 2008-04-07 15:43:38 följande:
    Jag trodde hon sa äpplemos :) haha.fast hon pratar så fult så svårt att höra.
    Men äppelmos säger hon väl sen efter några ord till?
  • Smurfan JM
    hennapenna skrev 2008-04-07 16:21:22 följande:
    Madeleine 89 skrev 2008-04-07 16:11:44 följande:
    Men äppelmos säger hon väl sen efter några ord till?
    Ja, precis.
    "Ärtor, juice" rimmar på "äppelmos"... typ
  • Iroyg
    Virriga Vera skrev 2008-04-07 16:18:53 följande:
    Den s.k kallade koreografin är en 70-tals dans som heter The Bump och det sjunger de också i låten. BVar väldigt poppis på Disko runt om i världen under senare delen av 70-talet.
    Tack för infon, alltid kul att lära sig nåt nytt.
    Men inte blev den lättare att stå ut med för det...
  • Mornie Alantie

Hmm, ska jag räkna upp alla hatreklamfilmer blir listan lång. Blir en 8-i-topp:

8. Clerasil ultra, den med två fjortisar som pratar om en finne.

7. Lambi, vad har ett skuttande lamm med toapapper att göra? Dessutom ser tjejen så onaturlig ut.

6. ICAs. Tål inte Sofia och inte de andra heller.

5. Vanish oxi action multi extra multi super multi duper multi mega crystal white. Varför krafsar hon på ett vitt plagg?

4. Parlino. Vaddå korvbil? Vad fan är en korvbil?

3. Alla konsums, de med konstlade människor som är sååå pinsamt dåliga.

2. MQ. Den de har nu och alla andra också.

1. Ko-tjejen. Hatar henne *ryser* Hatar även den med babylarmet hos kalven, det skulle inte behövas om den fick vara med sin mamma. Den är så äcklig så jag mår illa.

Ja, jag stör mig på saker lätt Men man vill ju inte missa programmet och dessutom är det ofta reklam på många kanaler samtidigt, man kommer ju inte undan.

• MissXXX

Tjejen i lambi-reklamen, urk. Hon ska ju se glad ut elr förvånad elr nåt i början o. hon är bara såå gräslig.... xD

Gillar inte heller reklamen med ko.tjejen.. Den när hon står i köket med gravid mage å babblar om att hon är gravid med sitt 2:a barn o att hon immitera kossor när hon va liten. Sååååå pinsamt xD

• Maisie

Jag "hatar" Wasaa reklam för knäckebröd, dern som har en speakerröst som säger: till er frukostkonservativa...

Bara för att jag verkligen inte tycker om knäckebröd så är jag dum i huvudet och tror att fibrer är en trend? Jag vet visst vikten av fibrer i kosten men det går faktsikt alldeles utmärkt att få i sig dessa utan att äta knäckebröd. Varför förlöjliga de människor som de vill få att köpa deras knäckebröd?

• Urpan

Jag tycker att reklamen om youghurt ( nån fransk ) är helt sjuk. Tjejen står på sängen med killen skjorta på sig, och killen som ligger i sängen försöker kika in under skjortan. Han får då jordens käftsmäll av tjejen, innan hon skuttar i väg till kylskåpet för att ta fram en youghurt.

Undrar hur det vore om det var tvärtom...killen som klipper till tjejen...

• nyponsoppa

Avskyr verkligen Coop reklamen för att hon "äppelmos" (se tidigare inlägg) pratar så fult... Varför tar man med den som har den tråkigaste o mest irriterande rösten mest i en reklam??? Hon säger ju mycket mer än de andra...Fattar inte

O så gillar jag inte alvedon reklamen, eller vad det nu är, när folk står o stönar o har ont i huvudet, sen ger dom ifrån sig nått muppgt ljud som ska motsvara hur man låter när man blir av med sin huvudvärk....

♥Stolt mamma till Alicia♥
Svar på tråden Reklam jag hatar...