• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • sakoline

Parlinotomtarna
    - tråkiga, konstiga, skrämmer mig från det bolaget för alltid...
    Eniro-gubbarna
    - hemska, tråkiga skämt, inte söta utan bara fula, skräniga röster

• dålli

tycker folk den är mysig???jag tycker hon är läskig och oerhört obehaglig! usch!!

Doriss skrev 2008-04-04 23:18:55 följande:
    Svar på #10Jag bara hatar Arla reklamen, hon med kossorna. Jag vill inte se henne och jag bryr mig inte om att hon kunde säga mu när hon var liten. Fy! Jag e nog ensam om att tycka detta, alla tycker den e så mysig. Jag kräks!!
  • tinna

Har nu läst hela tråden och ser att jag är helt ensam på att störa mig på en köksreklam. Kan vara marbodal eller nåt sånt, "ett kök att växa i" typ. Det är verkligen ett skitsnyggt kök men så har dom en långhårig/lurvig vit matta under köksbordet. Sen sätter dom en (visserligen snygg) röd TrippTrapp på det lurviga mattan. De upplevelser jag har efter tre barn som sitter på tripptrapp är inte att lurvig dyr matta är nåt jag skulle ha inunder, hur snyggt det än skulle vara...

• SusanneJ
    tinna skrev 2008-04-21 12:45:32 följande:
    Har nu läst hela tråden och ser att jag är helt ensam på att störa mig på en köksreklam. Kan vara marbodal eller nåt sånt, "ett kök att växa i" typ. Det är verkligen ett skitsnyggt kök men så har dom en långhårig/lurvig vit matta under köksbordet. Sen sätter dom en (visserligen snygg) röd TrippTrapp på det lurviga mattan. De upplevelser jag har efter tre barn som sitter på tripptrapp är inte att lurvig dyr matta är nåt jag skulle ha inunder, hur snyggt det än skulle vara...
    haha, eller hur
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • Euphoric

Hatar reklam...

Mr Muscle reklam med den stereotypa töntiga vita mannen... spyr på hans fula miner och försök att se töntig ut

Lidl reklamen med husvagnstanten med whiskeyrösten dom hittat för att låtsas vara rik tant som handlar på lidl.

All reklam där dom försöker framhäva att något är krispigt... Sen har med en massa ljud när någon tuggar högt. Vet dom inte att dom allra flesta avskyr ljudet av andra som tuggar. Den absolut värsta är den när en pappa smyger omkring i huset och försöker att inte väcka dom andra och värmer nå micro grönsaker, sen när han börjar tugga så skakar hela huset och billarm går igång. Bytte verkligen kanal varenda gång.

Nicorette-reklamen som visar tuffa tjejen som är cool utan att röka där hon åker fort på sin gubbmotorcykel. Vilka ungdomar tänker "så cool vill jag också va". Typiskt exempel på nåt gäng gamla gubbar som tror sig va unga.

All dubbad reklam som kostat ungefär 5:50 att framställa som visar perfekta familjen som myser å skrattar. Va busig familjen är på island som värmer sitt ris i en gejser.. och kom ihåg, har du ingen gejser hemma så funkar de lika bra med vanligt vatten... ALDRIG att jag köper de där hehe. Så jävla billigt.

• Bebis
    Svar på #75
    Jag älskar mitt påsris Åh det har gjort mitt liv så mycket enklare

Lat? Vem? Jag? inte då
    Don't Panic
  • Euphoric

Det är säkert skitbra men reklamen är så kass att jag hellre värmer riset med kroppsvärme. Bara ryser när jag ser den hehe

• Mornie Alantie
    Euphoric skrev 2008-04-21 12:58:56 följande:
    Va busig familjen är på island som värmer sitt ris i en gejser.. och kom ihåg, har du ingen gejser hemma så funkar de lika bra med vanligt vatten... ALDRIG att jag köper de där hehe. Så jävla billigt.
    Om man vill ha ris som smakar ruttet ägg så... Någon som testat att borsta tänderna i varmvatten på Island vet vad jag menar Smaken sitter i lääänge.
  • Zeelita

Palmolive deo reklamen, tjej med svart linne, utan bh ser det ut som & silikonbröst som tar på sig deo. Jag gillar inte tanken på att de har någon som tydligt ser opererad ut i reklamen, tycker det sänder fel signaler.

• SusanneJ

nya eniro med kjell bergkvist är ju skitrolig.  bästa eniro tror jag.

(¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Reklam jag hatar...