• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • Iroyg
    GurraC skrev 2008-04-06 23:44:17 följande:
    Jag förstår inte hur ni kan sitta och glo på reklamen. Själv zappar jag alltid till en annan kanal när den dyker upp eller snabbspolar förbi om jag har spelat in.
    Det är väl ingen som sagt att man slaviskt sitter och följer reklamen? ALL reklam är ganska svår att undvika. Dessutom är det allmänbildande med reklam. Det kan vara ganska intressant att analysera reklamfilmer, vilken målgrupp de riktar sig till, vilka "knep" reklammakarna tagit till, vilka dolda uppmaningar osv.
  • zinna80

Stör mig också på den! Fruktansvärd!!

Doriss skrev 2008-04-04 23:18:55 följande:
    Svar på #10Jag bara hatar Arla reklamen, hon med kossorna. Jag vill inte se henne och jag bryr mig inte om att hon kunde säga mu när hon var liten. Fy! Jag e nog ensam om att tycka detta, alla tycker den e så mysig. Jag kräks!!
    [/citat]

Det är jju faan reklam samtidigt på "alla" kanaler!!
    GurraC skrev 2008-04-06 23:44:17 följande:
    [citat]
    Jag förstår inte hur ni kan sitta och glo på reklamen. Själv zappar jag alltid till en annan kanal när den dyker upp eller snabbspolar förbi om jag har spelat in.
  • Nåån

Lite OT.
    Här hemma kör vi reklam-leken. Man ropar sitt namn och sen säger man vilken varumärke det är. Och Märket får inte synas, då får man inga poäng. och man får minuspoäng om man säger fel.

Själv hatar jag reklamen för treo. Tycker synd om ungen som har föräldrar som är beroende av Treo. För han vet minsann hur den låter.

• Iroyg
    Nåån skrev 2008-04-07 08:03:37 följande:
    Lite OT.Här hemma kör vi reklam-leken. Man ropar sitt namn och sen säger man vilken varumärke det är. Och Märket får inte synas, då får man inga poäng. och man får minuspoäng om man säger fel.Själv hatar jag reklamen för treo. Tycker synd om ungen som har föräldrar som är beroende av Treo. För han vet minsann hur den låter.
    Jag tycker just den delen där pappan står med finmiddagen i högsta hugg och sonen kommer med bollen som pappan sparkar till och får helt fel riktning på så den mejar ner allt på bordet är ganska kul.
  • Euforia

De tyska, klämkäcka och fasansfullt dåligt dubbade godisreklamerna (som t.ex. toffifee, werthers och riesen) är ju så dåliga att de borde beläggas med straff. Brr.
    Och den där Merci-reklamen "'Cause thäääänk yoooouuuu meeeeeaaaans meeerrrcciiiii (med jätteamerikanskt uttal)".

• Iroyg
    Euforia skrev 2008-04-07 08:18:12 följande:
    De tyska, klämkäcka och fasansfullt dåligt dubbade godisreklamerna (som t.ex. toffifee, werthers och riesen) är ju så dåliga att de borde beläggas med straff. Brr. Och den där Merci-reklamen "'Cause thäääänk yoooouuuu meeeeeaaaans meeerrrcciiiii (med jätteamerikanskt uttal)".
    Amen! Min syster äter inte ens Riesen eftersom hon hatade dess slogan "Kraftigt chokladig". Vad är den nu? Nåt i stil med "När du vill koppla av en stund" eller nåt sånt? Då tänkte jag för mig själv att reklammakarna inte har ätit Riesen, för det är inte direkt avkopplande att äta en sån. Där får käkarna jobba rejält. Men jag lurade i henne en en gång och hon medgav att den var otroligt god. Det tycker jag med...
  • EnRakKurva

Hon med kossan, iprenmannen, alla reklaminslag med Dogge. Blä.

• Carmen80

De flesta är bara piss rent ut sagt, de värsta är de duddade tycker jag.Inte bara att det är jobbigt, de ljuger bara en masa med.
    Den enda reklamen jag tycker är ok är ICA reklamen.

• JooJo

Munsår? Å näj!
    - Hatar den reklamen, det är en tjej som har sååån inlevelse när hon säger denna mening att jag bara vill kräkas.Det var tack och lov länge sedan jag såg den nu, men ändå.
    Ko reklamen är också en favorit att störa sig på.

Stör mig på rätt mycket just nu får jag väl erkänna och skämmas lite över mitt gravid humör....

• lucciifer

bregott (eller hur det namnet stavas) reklamen... sist jag kollade så kunde inte tjurar mjölkas... ( har fått för mig att det är en tjur med när de är de små kalvarna)

Svar på tråden Reklam jag hatar...