Reklam jag hatar...
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! 
Stör mig också på den! Fruktansvärd!!
Lite OT.
Här hemma kör vi reklam-leken. Man ropar sitt namn och sen säger man vilken varumärke det är. Och Märket får inte synas, då får man inga poäng. och man får minuspoäng om man säger fel.
Själv hatar jag reklamen för treo. Tycker synd om ungen som har föräldrar som är beroende av Treo. För han vet minsann hur den låter.
De tyska, klämkäcka och fasansfullt dåligt dubbade godisreklamerna (som t.ex. toffifee, werthers och riesen) är ju så dåliga att de borde beläggas med straff. Brr.
Och den där Merci-reklamen "'Cause thäääänk yoooouuuu meeeeeaaaans meeerrrcciiiii (med jätteamerikanskt uttal)".
Hon med kossan, iprenmannen, alla reklaminslag med Dogge. Blä.
De flesta är bara piss rent ut sagt, de värsta är de duddade tycker jag.Inte bara att det är jobbigt, de ljuger bara en masa med.
Den enda reklamen jag tycker är ok är ICA reklamen.
Munsår? Å näj!
- Hatar den reklamen, det är en tjej som har sååån inlevelse när hon säger denna mening att jag bara vill kräkas.Det var tack och lov länge sedan jag såg den nu, men ändå.
Ko reklamen är också en favorit att störa sig på.
Stör mig på rätt mycket just nu får jag väl erkänna och skämmas lite över mitt gravid humör....
bregott (eller hur det namnet stavas) reklamen... sist jag kollade så kunde inte tjurar mjölkas... ( har fått för mig att det är en tjur med när de är de små kalvarna)