• Iroyg

Reklam jag hatar...

MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes

• Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • MoSv74

Haaaaaaatar reklamen om tamponger som sitter fel!!!!!
    Har bara sett den en gång men ändå!!

När tjejen ÄNTLIGEN fått in tampongen rätt så skuttar hon och hennes kompis såååååå glada ut ur toaletten!!!!!

HATAR HATAR!!!

Och så hatar jag oxå dom där äckliga Parlino tomtarna! Får ju mardrömmar!!

• MoSv74

Kom på en till:

Leasy!!! Peter kommer och hjälper er och installerar tv:n eller tvättmaskinen!
    Så slipper du försöka installera en tv med 10.000 sladdar eller tappa tvättmaskinen i trappuppgången!

Dom är ju så hemska!!!

• Iroyg

Reklamen för Kavlis räkost, med ungen som drar fram en bandspelare och står och dansar i barnstolen. Ungen ser läskig ut...

• Bebis
    MoSv74 skrev 2008-04-15 12:08:36 följande:
    Haaaaaaatar reklamen om tamponger som sitter fel!!!!!Har bara sett den en gång men ändå!!När tjejen ÄNTLIGEN fått in tampongen rätt så skuttar hon och hennes kompis såååååå glada ut ur toaletten!!!!!HATAR HATAR!!!Och så hatar jag oxå dom där äckliga Parlino tomtarna! Får ju mardrömmar!!
    Nån mer än jag som reagerat på att tjejen i tampongreklamen går direkt ut från toa och kramar om sin kompis och går ut?
    Trevliga fingrar hon ska ha med tanke på att handfaten sitter utanför..
    Don't Panic
  • tessan8micke
    Iroyg skrev 2008-04-21 11:31:08 följande:
    Reklamen för Kavlis räkost, med ungen som drar fram en bandspelare och står och dansar i barnstolen. Ungen ser läskig ut...
    Usch ja, den hatar jag också. Ser ju skitläskig ut ju.
  • Isalel

Jag hatar "Robert", gubben som gör reklam för Canal Digital får rysningar bara jag tänker på honom!!!
    ComHem har en liknande lika irriterande "reklamfamilj"

• Spartacus

Gina Tricot, snälla ni!!

jag mår fysiskt dåligt när den visas!

jag hatar verkligen den där äckliga modellen som försöker dansa till den där hemska låten dom skapat... hon är så pinsam!

• SusanneJ
    Isalel skrev 2008-04-21 12:04:37 följande:
    Jag hatar "Robert", gubben som gör reklam för Canal Digital får rysningar bara jag tänker på honom!!! ComHem har en liknande lika irriterande "reklamfamilj"
    comhem är ju skit rolig!!!  när ungen har svinkoppor och barnvakten låser in sig på toa för "det är bättre mottagning" där. 
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
  • Isalel
    Svar på #68
    Den har jag aldrig sett ,var länge sedan jag såg en ComHem reklam, sista var när det var jul och nån fick en hund som hette Bo (comBO - något erbjudande)...blääk
  • SusanneJ
    Iroyg skrev 2008-04-04 22:49:26 följande:
    MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh!
    haha, jag har alltid trott att dom sjunger Hugo B.
    (¯`°?.¸ ღ Ebba 061210, och lilla skrutt i magen ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Reklam jag hatar...