• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Maria123
    LindaBell skrev 2008-05-11 10:20:41 följande:
    Jag blir nästan avundssjuk på allas ert illamående...nä, missförstå mig inte, men jag känner ju ingenting av min grav så jag är ju orolig hela tiden att jag inte är gravid längre!! Har ju sett Myran 2 ggr, senast för 1 vecka sen, men jag funderar ändå. Borde jag liksom inte känna nånting snart?Har inskrivning mvc onsdag. Spännande!
    Jag har knappt några symtom heller, drar lite i magen och ömmar lite i brösten ibland men inget mer, men själv är jag överlycklig över att slippa illamåendet! Det är det jag har varit mest rädd för, inte förlossningen utan det konstanta illamåendet man läser om överallt. Har hittills inte mått illa någonting och jag hoppas att det håller i sig. Men ska på VUL idag och jag känner att jag behöver det, för att förstå att jag är gravid och att det inte bara är innbillning. hihi.

Till er alla som är illamående, håller jag tummarna för att det går över snart.....måste vara jättejobbigt!
    Äntligen!
  • EmmySvensson

Jag mår illa, det är det enda, men jag hade helst av allt sluppit det Från det jag vaknar tills jag går o lägger mig står det mig upp i halsen, jättejobbigt att vara ute i värmen, nu när den äntligen är här. Jag äter var 3:e timme och det hjälper för stunden. Har bara kräkt ett par gånger, men det känns bättre efter det. Med vårt 1:a barn mådde jag illa mellan v 9-15 nu har jag mått illa sedan dag 1, typ Hoppas det går över snart. Jag är i vecka 8+6 idag och sen å andra sidan så är det ju TWINS!!!

Maria123, lycka till på VUL!!!

Må väl, trots allt
    Kram Emmy

• Resande

Maria lycka till på vul!!

Emmy vad jobbigt att må så dåligt hela tiden. Hoppas det ger med sig snart så du inte behöver må så hela graviditeten. Jag klarar inte heller värmen Tråkigt när det är så fint.

Kransen snart får du också kolla och förhoppningsvis ser allt jätte bra ut

Mitt illamående har tack och lov minskat lite och är inte alls lika illa som i lördags då jag höll på att kräkas stup i kvarten. Tror min räddning är att äta före jag går upp och sedan tuggar jag non-stop hela morgonen!! På eftermiddagen brukar det gå bra med ett matuppehåll men sen på kvällarna mår jag sämre igen och behöver äta ofta. Stackars tänderna får ju ingen vila alls

Focy tack för tipsen! Ska påminna mig om dem om jag börjar må riktigt dåligt igen.

Bling där vi bor är det fullt med ex-pats som har ekonomisk bakgrund men de behöver gärna ha mer än högskoleutbildning. Maken jobbar som risk analytiker på en hedgefond.

Lycklig...
  • Bling1975

Lycka till på VUL Maria!

Fiji - aha, det är kanske lite av ett skatteparadis också och inte bara stränder och paraplydrinkar.

Stitch längtar efter Lilo
  • Resande
    Bling1975 skrev 2008-05-12 09:18:54 följande:
    Lycka till på VUL Maria!Fiji - aha, det är kanske lite av ett skatteparadis också och inte bara stränder och paraplydrinkar.
    Japp, fast väldigt hårt kollad sådan så det är inte ett ställe där man kan gömma pengar som många tycks tro Skatter slipper vi nästan helt dock
    Lycklig...
  • Focy

Maria; lycka till på VUL!

EmmySvennsson; jag har också det jätte jobbigt med illamåendet! Är hemma idag för det.. Jag kan inte jobba heltid pågrund av konstant illamående, har sluta spy med det är inte bra ändå. Ska ringa till BM idag och höra vad jag kan göra.

Lindabell; jag förstår att man vill ha symtom när man inte känner av graviditeten, men jag lovar dig du vill inte må så här! Innan jag plussade så bad jag om att må illa för att få bekräftning, jag ångrar det lite nu!

• Fru Stjärnfall

Jag har varit rätt lugn i någon vecka nu och trott på att det finns ett hjärta och en liten Stjärna i min mage. Men nu, två dagar innan VUL är jag jättenojjig igen. Tänk om det är dött :(

Idag är jag i V 7+3.

• Resande

Fru Stjärnfall du är inte ensam om att känna så där Tyvärr finns det inte så mycket att göra mer än hoppas på det bästa, försöka tänka positivt och förhoppningsvis kan du känna dig lite mer lugn efter vul. KRAM

Lycklig...
  • septum

Fru Stjärnfall.. Jag förstår dig helt.. Jag ska på VUL imorgon så nu börjar krypningarna och oron att komma..

Svar på tråden BF December-08