BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Jag mår illa, det är det enda, men jag hade helst av allt sluppit det
Från det jag vaknar tills jag går o lägger mig står det mig upp i halsen, jättejobbigt att vara ute i värmen, nu när den äntligen är här. Jag äter var 3:e timme och det hjälper för stunden. Har bara kräkt ett par gånger, men det känns bättre efter det. Med vårt 1:a barn mådde jag illa mellan v 9-15 nu har jag mått illa sedan dag 1, typ
Hoppas det går över snart. Jag är i vecka 8+6 idag och sen å andra sidan så är det ju TWINS!!!
Maria123, lycka till på VUL!!!
Må väl, trots allt
Kram Emmy
Maria123: Du måste berätta hur det gick! Hur lång var den lilla bönan?
Maria lycka till på vul!!
Emmy vad jobbigt att må så dåligt hela tiden. Hoppas det ger med sig snart så du inte behöver må så hela graviditeten. Jag klarar inte heller värmen
Tråkigt när det är så fint.
Kransen snart får du också kolla och förhoppningsvis ser allt jätte bra ut
Mitt illamående har tack och lov minskat lite och är inte alls lika illa som i lördags då jag höll på att kräkas stup i kvarten. Tror min räddning är att äta före jag går upp och sedan tuggar jag non-stop hela morgonen!! På eftermiddagen brukar det gå bra med ett matuppehåll men sen på kvällarna mår jag sämre igen och behöver äta ofta. Stackars tänderna får ju ingen vila alls
Focy tack för tipsen! Ska påminna mig om dem om jag börjar må riktigt dåligt igen.
Bling där vi bor är det fullt med ex-pats som har ekonomisk bakgrund men de behöver gärna ha mer än högskoleutbildning. Maken jobbar som risk analytiker på en hedgefond.
Lycka till på VUL Maria!
Fiji - aha, det är kanske lite av ett skatteparadis också och inte bara stränder och paraplydrinkar. ![]()
Maria; lycka till på VUL!
EmmySvennsson; jag har också det jätte jobbigt med illamåendet! Är hemma idag för det.. Jag kan inte jobba heltid pågrund av konstant illamående, har sluta spy med det är inte bra ändå. Ska ringa till BM idag och höra vad jag kan göra.
Lindabell; jag förstår att man vill ha symtom när man inte känner av graviditeten, men jag lovar dig du vill inte må så här! Innan jag plussade så bad jag om att må illa för att få bekräftning, jag ångrar det lite nu!
Jag har varit rätt lugn i någon vecka nu och trott på att det finns ett hjärta och en liten Stjärna i min mage. Men nu, två dagar innan VUL är jag jättenojjig igen. Tänk om det är dött :(
Idag är jag i V 7+3.
Fru Stjärnfall du är inte ensam om att känna så där
Tyvärr finns det inte så mycket att göra mer än hoppas på det bästa, försöka tänka positivt och förhoppningsvis kan du känna dig lite mer lugn efter vul. KRAM
Fru Stjärnfall.. Jag förstår dig helt.. Jag ska på VUL imorgon så nu börjar krypningarna och oron att komma..