• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Kaka

Plockar bort mitt VUL datum nu når det är överspelat.

Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
    Focy BF 30/11, VUL 18/4
    Kråkan Krax BF 2/12, UL 26/5
    Stggy BF 10/12
    Earth Angel BF 10/12
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12, VUL 28/4, MVC 30/4
    Bling1975 BF 14/12 MVC 13/5
    EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
    Fiji BF 17/12, VUL 30/4
    Projekt Agda BF 18/12, VUL 29/4
    Kaka BF 19/12
    ewfa: VUL 21/5 (BF 2/1-09?)
    Kransen BF 23/12 VUL 15/5
    Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
    Glenda Glad BF 23/12, VUL 9/5
    Seanna BF 24/12, VUL 15/5
    Sångfågeln77: BF 24/12 VUL 14/5
    Septum: BF 25/12, VUL 13/5.
    Fru Stjärnfall: BF 25/12, VUL 14/5
    Maria123: BF 26/12. VUL 12/5
    dallas: BF 30/12, VUL 14/5
    Yla: BF 31/12

• Vreni

Glenda och Kaka: Grattis!

Bling: Jag fick svårt foglossning när jag väntade mina tvillingar men vägrade att sitta i rullstol. Jag hoppas att jag slipper foglossning den här gången, jag har redan ont i ryggen men jag har anmält mig till gravidyoga och hoppas att det hjälper lite. Akupunktur hjälpte mig oxå förra gången.

• Resande

Kaka grattis!! Härligt att allt var bra

Måste fråga er- är det någon annan som också helt plötsligt börjat må mycket sämre? Efter att jag gått in i vecka 9 håller jag helt plötsligt på att börja kräkas för allt och inget! Klarar inte ens av att gå in i köket utan att böra ulka Hittills har jag lyckats hålla igen så jag bara ulkar men det har varit bra nära många gånger. Mår konstant illa

Lycklig...
  • Bling1975

Fiji - din stackare. Jag gjorde en liten omröstning om illamående och det var rätt vanligt att det kom i v 9. Jag sitter och är lite orolig för att jag ska få det snart, vi åker ju på vår drömresa om 4 veckor och vill helst slippa kräkas på min bröllopsdag.

Men jag mådde illa en dag för några veckor sedan och köpte då prostafen - helt underbart!

Stitch längtar efter Lilo
  • Resande

Bling du borde väl vara runt v.13 eller liknande när ni åker så då har förhoppningsvis det värsta släppt så att du bara kan njuuuuuta. Vart ska ni åka (om du vill berätta)?

Här är värsta kampen den här morgonen- försöker få behålla något i mig så gör mamma kaffe och det luktar i hela lägenheten! Det blev ett par vändor till toan igen, suck!! Får nog gå till apoteket och köpa de där åksjuketabletterna.

Illamående till tusen!
  • dallas
    Resande skrev 2008-05-10 08:52:01 följande:
    Kaka grattis!! Härligt att allt var bra Måste fråga er- är det någon annan som också helt plötsligt börjat må mycket sämre? Efter att jag gått in i vecka 9 håller jag helt plötsligt på att börja kräkas för allt och inget! Klarar inte ens av att gå in i köket utan att böra ulka Hittills har jag lyckats hålla igen så jag bara ulkar men det har varit bra nära många gånger. Mår konstant illa
    Ja, det verkar vara vanligt att det värsta kommer då...En av mina kusiner fick det då och sen mådde hon skit HELA garviditeten men det var ju extrem fall- hon blev sjukskriven i princip Resten av tiden, tror hon gjorde något försök att jobba men det funkade inte....
    Hon åt alla möjliga mediciner. Jag hoppas man slipper gå igenom en sån sak....

KRAM
    Äntligen!!
  • Bling1975

Vi ska åka till Maldiverna (där vi gifter oss) och sedan fortsätter vi till Singapore för massor med shopping. Vi har delat upp det i 10 dagar per ställe eftersom vi tror att det blir lite långtråkigt med bara sol och bad även om det är vackert på Maldiverna. Är lite orolig för foglossningen för det är nog inte så skönt med 14 timmars flygresa och jag vill helst kunna promenera mycket i Singapore. Men det finns ju taxi om det skulle vara för jobbigt.

Stitch längtar efter Lilo
  • Focy

Fiji; jag mår konstant illa, har gjort der sen v.6 är nu i v.11 det har tyvär hindrat mig från att jobba heltid. Jag åt Postafen men det hjälper inte längre, ska till BM på tisdag och då får jag väl receptskrivna tabletter. Trodde det skulle ge sig men inte det, det är värre på kvällen så jag somnar vid 8 för att slippa må illa, sömn är det som hjälper mig. Går in i v.12 på måndag och hoppas på en förändring snart. Vill inte må så här hela graviditeten, det går inte att jobba då!

• Resande

Bling vad underbart det låter!! Jag skulle nog gjort likadant för vi tröttnar rätt fort på att vara för länge på ett ställe, i samma miljö. På vår smekmånad åkte vi till Peking där vi tillbringade nästan två veckor vilket var alldeles för länge- önskar vi hade spenderat 5 dagar där och resten i typ Singapore eller någon annan spännande plats Se till att ha stödstrumpor och säg till överallt att ni är nygifta/på smekmånad så får ni förhoppningsvis uppgraderingar och därmed bekvämare flygstolar

Ska ni ha med er någon eller gifter ni er helt ensamma?

Lycklig...
Svar på tråden BF December-08