• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Bling1975

Septum - jag ska hålla tummarna för dig! Det kommer nog gå bra

Stitch längtar efter Lilo
  • septum

TACK Bling.. Känns skönt.. Men man lär tro att det går bra!! Men just nu känns Natanael väldigt nära.. Det är ändå inte så långt tid sedan vi miste honom..

• Maria123

Var och såg våran lille plutt idag! Helt overkligt men efteråt kändes det verkligt. Den var 10,5 mm liten och man såg riktigt hur det lilla hjärtat bultade! Jag hade till och med räknat rätt på dagarna, är i vecka 8 (7+3) och beräknat datum är 26 december. Äntligen känns det lite verkligt, det var inte bara inbillning, hihi.

Plockar bort mitt VUL datum och sätter dit ett nytt när jag fått inskrivningstid på MVC.

Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
    Focy BF 30/11, VUL 18/4
    Kråkan Krax BF 2/12, UL 26/5
    Stggy BF 10/12
    Earth Angel BF 10/12
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12, VUL 28/4, MVC 30/4
    Bling1975 BF 14/12 MVC 13/5
    EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
    Fiji BF 17/12, VUL 30/4
    Projekt Agda BF 18/12, VUL 29/4
    Kaka BF 19/12
    ewfa: VUL 21/5 (BF 2/1-09?)
    Kransen BF 23/12 VUL 15/5
    Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
    Glenda Glad BF 23/12, VUL 9/5
    Seanna BF 24/12, VUL 15/5
    Sångfågeln77: BF 24/12 VUL 14/5
    Septum: BF 25/12, VUL 13/5.
    Fru Stjärnfall: BF 25/12, VUL 14/5
    Maria123: BF 26/12.
    dallas: BF 30/12, VUL 14/5
    Yla: BF 31/12

Lycka till alla som ska på VUL snart, det kommer gå fint!

Äntligen!
  • Bling1975

Jag förstår att en ny graviditet för med sig både glädje och sorg för er. Det måste vara svårt. Kom de fram till varför ni miste Natanael? Jag hoppas hoppas hoppas att det går bra nu! Kram

Stitch längtar efter Lilo
  • sångfågeln77

Maria 123: Så skönt att få sett lilla knodden Själv ska vi på VUL på onsdag och är så nervös...hoppas bara att det finns någonting där inne!

Känner precis som dig fru stjärnfall, tänk om det dött Mitt illamående har försvunnit och jag känner mig inte lika trött.........Åhhh vad jag längtar så man slipper gå och oroa sig. Ska tänka positivt nu

Kram kram

• kråkan krax

Hej!

Igår hände en olycka på jobbet där tyvärr min mage var ivägen. Jag åkte in till KK orolig som man är. Men lille knodden mådde bra och vi fick till och med en bild med oss hem som nu finns i mitt galleri. I v 8+2 var det ju bara "nånting" på bilden men nu v 11+1 så ligger där en liten bebis med rumpa, ben, mage, huvud, jätte söt Tänk så mycket som händer på bara 4 veckor!!!

• septum

Maria.. Grattis.. Skönt att allt var ok.

Bling.. Nej de kom aldrig fram till vad det var som gjorde att Natanael dog.. Men som sagt blir man lite extra stirrig efter det. Men på eftermiddagen vet vi..

• Fru Stjärnfall

septum: Lycka till! Du måste berätta allt!!

Maria123: Grattis! Kul att se den lilla. Jag önskar att jag också får göra det i morgon. vi har också BF 26/12 än så länge.

Igår e.m hade fick jag yrsel och den håller fortfarande i sig. Men mina bröst känns inte lika ömma som förut och jag känner mig inte lika gravid som förut. Gud vad man håller på och oroar sig.

Svar på tråden BF December-08