BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
sångfågel: Lycka till du med!
Lycka Till idag Septum!!!
Maria123; Grattis
Sångfågel; Då är vi 2 som skall på vul imorgon då... Är nervös....
Kråkan krax; Tur att det slutade väl!!
dallas: Jag ska också gå i morgon... Är nervös och orolig. Kan knappt sova.
Lycka till Septum!!
Maria123 grattis
Kråkan skönt att allt är bra med magen och pyret. Mysigt att ha fått se er bebis igen
Dallas, Sångfågel och Fru Stjärnfall lycka till imorgon!!
Ego: var på inskrivning idag. Det var väl inte så värst givande men fick reda på att jag har högt blodtryck och tydligen väldigt bra blodvärde (sköterskan trodde det blivit fel och gjorde om testet). Har även bokat tid för Nupp-test så nu ska jag bara boka tid för blodprovet också. Mår fruktansvärt illa mest hela tiden så det upptar större delen av tankeverksamheten!
Fiji - vi går verkligen hand i hand.
Jag var också på inskrivning idag. Fick en väldigt trevlig BM som arbetade med förlossningsrädda på förlossningsavd där hon var på halvtid. Passar mig utmärkt eftersom jag är skräckslagen. Jag har också lite högt blodtryck men superfint blodvärde. Jag har bokat tid för NUPP/KUB och skulle få kallelse, jag fick dessutom en hel hög med remisser för blodprov men det blir nog bra. Känns bra att få göra ett UL precis innan vi åker så kanske jag kan vara lite lugnare på resan. Fick dessutom en tid hos deras läkare om några veckor och telefonnummer till sjukgymnaster som är bra på foglossning.
Septum - hoppas det gick bra idag!
Kråkan - vilken tur att det gick bra! Måste ha varit väldigt läskigt, men skönt sedan när ni hade fått se den lilla.
Håller tummarna för alla med VUL imorgon!
Kram
Bling skönt att det inte bara var jag som hade bra blodvärde men högt blodtryck
Hoppas vi får behålla det första men minskar på trycket lite
Skönt att du fått en bra BM som dessutom kan det här med förlossningrädsla!! Har du redan känningar av fogarna eftersom du fick numret till sjukgymnasten?
Tyvärr så har jag det, gör redigt ont om jag böjer mig eller går lite raskt. Inte så kul, men jag slipper ju må illa i alla fall
Men nu är jag orolig och lite rädd. jag fick just lite mer brunt på pappret när jag var på toa och det gör ont ut mot äggstockarna till ![]()
Bling; Vart känner du av värken från fogarna?
Bling1975: Jag har oxå problem med foglossning. Akupunktur är bra och jag har anmält mig för gravidyoga. Hoppas det funkar. Enligt min BM är det bra om man försöker stärka muskulaturen i ryggen.
LindaBell: Jag känner av det i korsryggen. Det gör ont när jag sitter, står eller går en längre tid.
Jag har ont i höfterna samt på båda sidorna om svanskotan. Om jag anstänger mig mycket så får jag som små knivhugg nedåt mot vad jag antar är bäckenbotten.