Hej Idis! Låter klokt att hålla er undan från isvattenhinkar. Var det inte nån annan på tråden som var där förra året under nyårsfirandet? Eller var det ni kanske? Eller Kerpan, Pess....??? Hmmm... Det var nån som beskrev det där i alla fall.
Jam och Zynk, håller med om att hissarna är förfärliga. Victor stirrar med fasa på mig ibland när vi kommer in i en del stinkande hissar. Lite som "men mamma, vad är det du utsätter mig för egentligen?". Så visst skulle det underlätta att ha sjal eller sele då. Maken och jag ska träna tillsammans på att ta vagnen i rulltrappan, min man vågar men jag har ännu inte gjort det.
zynk: Trädgårdsmässan låter jättekul! Köpte du nåt?
Igår gick vi runt i Vällingby centrum, förlåt CITY, och kikade. Maken gick på ansiktsbehandling (varpå han köpte produkter för 1200 spänn, inte illa för en kille va?) och Victor och jag handlade saker till Victor: en jacka, ett par skor (för att det inte ska se så illa ut när han sitter i selen, folk tycker nog jag är en oansvarig mor som tar ut sonen i bara strumplästen men han totaldissar mockasinerna vilket jag iofs förstår...) och det mildaste schampoo jag kunde hitta. Jag hade honom i BB och fy vad ont jag fick i axlar och nacke. Ser så mycket fram emot att få den nya selen och hoppas verkligen det funkar bättre med den.