Hello.
Hurra för Erik och hans vändning!
Zynk: såg just framför mig hur Alva gör som i räkostreklamen - apropå dansen menar jag.
Tyvärr går det inte jättebra med vällingen, jag trodde V skulle dricka/äta allt mer för varje kväll men han verkar inte gilla det så bra. Kanske skulle det gå lättare med en annan sort? Typ majsvälling istället för havre? Kräks verkar han göra när han inte rapat ordentligt utan somnat och sen kommer allt upp när han vaknar igen. Kul är det inte.
Idis: visst är det skönt med avlastning. Och kul med båttur.
Jaså, Kerpet fyller halvjämt. Typ 25 då eller hur?
Lite Egognäll:
Ja, här sitter man och är lagom sur. Min man samlar inte pluspoäng just nu. Igår bjöd han helt spontant in några vänner på middag (spontana tillställningar är inte min grej, inte när de ska ske hemma hos oss i alla fall) så istället för att jobba i trädgården hela dagen fick jag ägna mig åt städning och lite matplanering. Något sånär hyfsat vill man ju ha det när folk kommer hem till en, eller visst? Ok, kvällen blev ok men det berodde ju inte direkt på makens stora förmåga till planering. Potatis skröt han med att han hade köpt och när jag skulle börja skala och skära för att göra klyftpotatis fanns 5, säger 5!, potatisar. På 5 personer... Jaja. Jag löste förstås problemet. Idag sa han att förutom att han ska vara borta tisdag och onsdag kväll - vilket jag visste - hade han glömt att han på torsdag ska spela brännboll med jobbet. Samma kväll som han lovat att vara hemma med Victor så att jag ska kunna gå på bio med mina bröder... "Men det blir säkert dåligt väder och inställt med brännbollen". Jamen, det kan ju inte jag räkna med. Dessutom tog det glädjen ur den kvällen för mig. Skulle han vara hemma och skippa jobbaktiviteten så skulle jag ju ändå gå med dåligt samvete för jag vet ju hur viktigt det är att han umgås med sina kollegor på nya jobbet. Suck.