• Kerpet1

Visparnas tråd # 7

Här hänger vi som förut hängde i VIPS-arnas tråd i Svårt att få barn

Vips står Vi-plussar-snart eller Very Important Person Sisters (numera VIHPS, efter en ihopslagning av Vips och Hk-tråden)
    och Visp står då för Vi-som-plussat

Våra anledningar till att vi plussat till slut är ganska olika,
    vi var ett blandat gäng av ivf:are, sprutare, pillerätare och en del av oss
    inseminerade och andra lyckades där hemma..
    Gemensamt för oss var att vi har tagit tid på oss, detta var inte det lättaste?

Nu känner vi oss vilsna när vi äntligen får komma över till denna del av FL och har därför beslutat oss för att starta en Dotter-tråd till vår Moder-tråd

Våra hjältinnor är våra bästa vänner inne på VHIPS-tråden?
    Vi längtar efter er och hälsar er välkomna till oss!

Givetvis får andra som också haft svårt i verkstaden komma in hit! Och har du fortfarande svårt så rekommenderar vi varmt vår modertråd! www.familjeliv.se/Forum-11-261/m17101786.html

Här är länken till visparnas första tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m13275268.html
    Och vår andra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m16139746.html
    Vi har också en kalender för BF och annat, här är den länken;
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347548.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m19347940.html var vår tredje tråd där många av oss blev mammor.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m22605284.html var fjärde tråden.
    www.familjeliv.se/Forum-11-237/m25732637.html var femte tråden
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m28676800.html var vår sjätte tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-23 22:47
    Länk till fototråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m32095317.html

• Svar på tråden Visparnas tråd # 7
  • Ma Lu
    jamis skrev 2008-06-05 08:18:33 följande:
    Håller tummarna för Malu oxå idag
    Tack sötis Är lite nervös för att tant Doktor inte ska vara "snäll" (dvs. inte gå med på det vi vill )

Igår fick jag sms från apelsinerna om att mina bilder är klara!!! Snabbt jobbat!
    * * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • jamis

Malu: men oj så snabbt av apelsinerna! hoppas mina bilder är klara snart oxå!

• FISK78

Tack allihop! Vi ska dit nu... Tid 9.30, ska jobba i eftermiddag och kommer självklart in med rapport... Är så sjukt nervös!!!

• Ma Lu

Kramar till Fisk!!!!

* * * If what you have is all you can get - just keep on trying - it just ain´t happened yet * * *
  • Ma Lu

Jam: hihi, det verkar som att apelsinerna gillar kort på preggosar så de kastade sig väl över mina bilder först

• Ma Lu

Vet ni...jag misstänker att min slempropp håller på att ge med sig Har haft mycket flytningar de senaste dagarna men nu hade jag en stor slemmig grej i trosan (Ursäkta detaljernaGenerad) Det var inte en så tydlig blodstrimmig "sträng" som när Elmas förlossning startade men nåt skumt är det!

• Kerpet1

Godmorgon!

Hoppas nu att fisk i detta nu har fått bevis på att det finns bebis i magen!!!!!!!!!!!!! Faan va nervös jag är!!!!!!

Malu! Har slemproppen gått?!?!?!?!?! Då är det bebis garanterat inom ett par veckor, hi hi hi! Lycka till idag!

Nej, nu ska jag och Petter gå och bada... Vi har en jättefin park precis här brevid med liten pool/plaskdamm där vattnet cirkulerar så där ska vi hänga idag.

När ska vi ses????? Nästa vecka måste det ju bli eller hur? Ska vi sattsa på picknick i det gröna? bra på ett ställe med mycket träd för det är ju skönt om de kan va i skuggan, även om mina ben skulle behöva va i solen...

kramisar!

• Caribe
    Hoppas såååå att det går bra för fisken!!!!

Skickar stora kramar till er alla och önskar en härlig nationaldag i solen

Kram Kram
  • Kerpet1

Hej Caribe!

Hur mår du då? Här hoppas det såååååååååå för dig oxå!!!!!!

Oj, nu vet inte Petter hur man ska sätta sig efter att han rest sig mot spisen... måste nog hjälpa...

• jamis

JA! Jag ses gärna nästa vecka på måndag eller tisdag!

MaLu: Åh så spännande! Tänk, nu ÄR det faktiskt inte långt kvar!

Svar på tråden Visparnas tråd # 7